-
stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya SpeedBeast34 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
5G var ama şu an çoğu yerde tam sürümü değil. Telefonunda 5G yazabilir ama altyapı hâlâ 4.5G destekli çalışıyor. Gerçek 5G 1 Gbps hız... -
stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya Falconpolat tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
1 cigolayta 300 lira istenen bir yerde ne yapalım içi boş hızı? -
stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya rowdzel tarafından yazılan mesajaBravo! ifadesini bıraktı.
Anlık olarak Anadolu Yakası, İstanbul üzerinden test sonucum böyle. 4.5G'ye geri döneceğim, yüksek hızın mobil veri için bence bir önemi... -
stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya Merdt tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Yorumu 4.5G ile yazıyorum. :) -
stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya LazJedi tarafından yazılan mesajaHahaha ifadesini bıraktı.
Gerçeği sahtesi mi olur? Yıllarca yatırım yapıldı milyarlarca dolar harcandı. Şaka mı yapıyorsunuz? -
stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya Koneko Toujou tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Telefon da hat da desteklemiyor. Önce düzgün bir ekonomi oluştursunlar biz 4.5G de de verim alırız -
stormhawks47, Rehber RAM'inizin hangi çipe sahip olduğunu öğrenin başlıklı konuya Murathefounderofgrbn tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Herkese merhabalar. Overclock mevzusu her geçen gün daha da yaygınlaşmakla beraber yaygın overclock yapılan donanımlardan RAM'inizin... -
stormhawks47, RX 9070 XT için R7 7800X3D mi yoksa 9700X mi alınmalı? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Başarılı, Winutil ile Windows Debloat yapın. Ekran kartı takılıysa Integrated Graphics kapatın BIOS'tan ve EXPO açın. Zen A2-B2 iletip... -
stormhawks47, RX 9070 XT için R7 7800X3D mi yoksa 9700X mi alınmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.@Realdrone, HWiNFO indirip kontrol et. RAM'in bellekleri Hynix olma ihtrimali yüksek. -
stormhawks47, RX 9070 XT için R7 7800X3D mi yoksa 9700X mi alınmalı? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hikayeliden ziyade FPS oyununda tak çalıştır fark atabilir 7800X3D. Onun haricinde 9700X birçok senaryoda önde. Tak çalıştır yerine... -
stormhawks47, RX 9070 XT için R7 7800X3D mi yoksa 9700X mi alınmalı? başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
1080p için evet, ama en iyisi değil. 9800X3D falan var daha. -
stormhawks47, RX 9070 XT için R7 7800X3D mi yoksa 9700X mi alınmalı? başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
9700X tabii ki. O kullanım için R7 7800X3D gereksiz. -
stormhawks47, Bursa'nın suyu tamamen bitti mi? başlıklı konuya seeraddar tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bitip bitmediğini bilmiyorum ama bittiyse bilin ki, mülteciler yüzünden. -
stormhawks47, Bursa'nın suyu tamamen bitti mi? başlıklı konuya 25457 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Yağmur yağıyor. -
stormhawks47, Bursa'nın suyu tamamen bitti mi? başlıklı konuya 25457 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bu seneyi bir şekilde atlatacağız fakat her geçen sene daha zorlaşacak.