Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

stormhawks47 kullanıcısının etkinlik akışı

  • stormhawks47
    stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya SpeedBeast34 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    5G var ama şu an çoğu yerde tam sürümü değil. Telefonunda 5G yazabilir ama altyapı hâlâ 4.5G destekli çalışıyor. Gerçek 5G 1 Gbps hız...
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya Falconpolat tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    1 cigolayta 300 lira istenen bir yerde ne yapalım içi boş hızı?
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya rowdzel tarafından yazılan mesaja Bravo! Bravo! ifadesini bıraktı.
    Anlık olarak Anadolu Yakası, İstanbul üzerinden test sonucum böyle. 4.5G'ye geri döneceğim, yüksek hızın mobil veri için bence bir önemi...
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya Merdt tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Yorumu 4.5G ile yazıyorum. :)
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya LazJedi tarafından yazılan mesaja Hahaha Hahaha ifadesini bıraktı.
    Gerçeği sahtesi mi olur? Yıllarca yatırım yapıldı milyarlarca dolar harcandı. Şaka mı yapıyorsunuz?
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Türkiye'ye 5G geldi başlıklı konuya Koneko Toujou tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Telefon da hat da desteklemiyor. Önce düzgün bir ekonomi oluştursunlar biz 4.5G de de verim alırız
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Rehber RAM'inizin hangi çipe sahip olduğunu öğrenin başlıklı konuya Murathefounderofgrbn tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Herkese merhabalar. Overclock mevzusu her geçen gün daha da yaygınlaşmakla beraber yaygın overclock yapılan donanımlardan RAM'inizin...
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, RX 9070 XT için R7 7800X3D mi yoksa 9700X mi alınmalı? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Başarılı, Winutil ile Windows Debloat yapın. Ekran kartı takılıysa Integrated Graphics kapatın BIOS'tan ve EXPO açın. Zen A2-B2 iletip...
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, RX 9070 XT için R7 7800X3D mi yoksa 9700X mi alınmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    @Realdrone, HWiNFO indirip kontrol et. RAM'in bellekleri Hynix olma ihtrimali yüksek.
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, RX 9070 XT için R7 7800X3D mi yoksa 9700X mi alınmalı? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Hikayeliden ziyade FPS oyununda tak çalıştır fark atabilir 7800X3D. Onun haricinde 9700X birçok senaryoda önde. Tak çalıştır yerine...
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, RX 9070 XT için R7 7800X3D mi yoksa 9700X mi alınmalı? başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    1080p için evet, ama en iyisi değil. 9800X3D falan var daha.
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, RX 9070 XT için R7 7800X3D mi yoksa 9700X mi alınmalı? başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    9700X tabii ki. O kullanım için R7 7800X3D gereksiz.
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Bursa'nın suyu tamamen bitti mi? başlıklı konuya seeraddar tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bitip bitmediğini bilmiyorum ama bittiyse bilin ki, mülteciler yüzünden.
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Bursa'nın suyu tamamen bitti mi? başlıklı konuya 25457 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Yağmur yağıyor.
    31 Mart 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Bursa'nın suyu tamamen bitti mi? başlıklı konuya 25457 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bu seneyi bir şekilde atlatacağız fakat her geçen sene daha zorlaşacak.
    31 Mart 2026
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt