-
stormhawks47, Elektronik Corsair Vengeance LPX 8 GB 3200 MHz CL16 RAM - 1.047 TL başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bir de dediğin gibi, bu tarz durumlarda 3200 değil 3600 MT/s olsa bile alman lazım. Manuel ayarladıktan sonra DDR4-DDR5 sorun olmuyor... -
stormhawks47, Elektronik Corsair Vengeance LPX 8 GB 3200 MHz CL16 RAM - 1.047 TL başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Anladım. Manuel ayarlanırsa sorun olmaz muhtemelen ama aynı çipi almak lazım yine de. -
stormhawks47, Elektronik Corsair Vengeance LPX 8 GB 3200 MHz CL16 RAM - 1.047 TL başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
@michaelscofield Net emin olamayız. B-die çıkarsa da iş yapar. DDR4, DDR5'ten hayli farklı. DDR5'teki Hynix mahkumiyeti burada yok. :D -
stormhawks47, Elektronik Corsair Vengeance LPX 8 GB 3200 MHz CL16 RAM - 1.047 TL başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
İkinci el 16 GB RAM'lere 3-4 bin TL vermek yerine 0 olarak 2.000 TL'ye alabilirsiniz. Bu piyasa için iyi fiyat... -
stormhawks47, Tahta kasamı daha da geliştirdim başlıklı konuya xxxZAURxxx tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Merhaba, burada yeniyim. Konuyu açmaktaki sebebim belki modifikasyoncu arkadaşlara ilham olur yeni projelere başlama isteği alevlenir... -
stormhawks47, Tahta kasamı daha da geliştirdim başlıklı konuya xxxZAURxxx tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Çok teşekkür ederim. Alttan alıyor üstten dışarı atıyor. Peh idare ediyor. Aynen köyde olurken yaptım. Tahta palet oluyor ya uçaklarda... -
stormhawks47, İddia Oyunlara gümrük vergisi gelebilir başlıklı konuya WebSmith tarafından yazılan mesajaBravo! ifadesini bıraktı.
Burada eleştiri yaparak sorunun çözüleceğine olan inancınız nereden geliyor, merak ediyorum. Ben buradan eleştiri yaparak sorunun... -
stormhawks47, İddia Oyunlara gümrük vergisi gelebilir başlıklı konuya sawyerford tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
"Birbirlerinden farkı yok"tan sonrasını okumadım. Bu kadar hukuk, kadın, insanlık ve gençlik düşmanı kapalı kafa bir oluşuma hiçbirinden... -
stormhawks47, İddia Oyunlara gümrük vergisi gelebilir başlıklı konuya Behzatinho tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Memleketin geçim kaynağı vergi olmuş. Ama televizyonlara baksan ülke uçuyor, kaçıyor. Biz ölmüşüz de üzerimize toprak atanımız yok. -
stormhawks47, İddia Oyunlara gümrük vergisi gelebilir başlıklı konuya yusufumm07 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hay ben böyle işe gitsinler kara para aklama yapanların peşine düşsünler. İşleri güçleri oyuncularla. -
stormhawks47, İddia Oyunlara gümrük vergisi gelebilir başlıklı konuya NqrkOz tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Korsana teşfik diye yorumladım. -
stormhawks47, İddia Oyunlara gümrük vergisi gelebilir başlıklı konuya Kaays tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Fiziksel bir ürün mü alıyoruz da, gümrük vergisi vereceğiz? xD -
stormhawks47, İddia Oyunlara gümrük vergisi gelebilir başlıklı konuya Theafricanus tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ben hep 50 liralık dolduruyorum. -
stormhawks47, İddia Oyunlara gümrük vergisi gelebilir başlıklı konuya Guilty Conscience tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Zaten Steam dolar kuruna geçtiğinden beri kütüphane dizmek için böbrek bırakıyoruz, şimdi bir de dijital gümrük vergisi mi çıktı... -
stormhawks47, İddia Oyunlara gümrük vergisi gelebilir başlıklı konuya Mr. Falcon tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Başka işleri yok mu bunların harbiden ağır dökücem içimi de. Ne kadar boş adam varsa o kadar yetkisi var ülkemizde. Son aylarda nedir...