-
stormhawks47, Elektronik NACG 400 ML ultrasonik hava nemlendirici 39 TL başlıklı konuya Mr. Falcon tarafından yazılan mesajaİnanılmaz ifadesini bıraktı.
https://ty.gl/qepyt4ivd0car Su parasına aldım. Puan ortalaması 25.865 değerlendirmeden 4,0. Gönderen ve satan Owen Teknoloji 8.7... -
stormhawks47, Kahramanmaraş'ta bir okulda silah sesleri duyuldu başlıklı konuya lindemann tarafından yazılan mesajaÜzgün ifadesini bıraktı.
Evet 3 öğrenci 1 öğretmen vefat etmiş. -
stormhawks47, Kahramanmaraş'ta bir okulda silah sesleri duyuldu başlıklı konuya lindemann tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
30 yaşındayım ve çevremde zengin ve hayatı boyunca para sıkıntısı yaşamayacak işlerde çalışan doktor eczacı avukat müfettiş arkadaşlarım... -
stormhawks47, Kahramanmaraş'ta bir okulda silah sesleri duyuldu başlıklı konuya demjr tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ben değiştirmeyeceğim sistemi, beraber değiştireceğiz. Kol kola, el ele verip beraber yapacağız gerekirse. Bir tane ülkemiz, onu da... -
stormhawks47, Kahramanmaraş'ta bir okulda silah sesleri duyuldu başlıklı konuya demjr tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Sistemi beraber değiştirmemiz lazım. -
stormhawks47, Kahramanmaraş'ta bir okulda silah sesleri duyuldu başlıklı konuya Mr. Falcon tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Okullarda güvenlik önlemleri olabildiğince gevşek durumda. Kendi kız kardeşimin dahi okulunda güvenlik yok, bir gün geç gitsek her şey... -
stormhawks47, Dar alan için monitör önerisi başlıklı konuya 30797 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Cok teşekkür ederim cevabiniz icin -
stormhawks47, Dar alan için monitör önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Örnek görsele bakabilirsin pivot ayaklı monitör... -
stormhawks47, Dar alan için monitör önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.2K tadını aldın mı 1080 dönmek istemezsin bence ilk önceliğin 2K olsun. Ayrıca bazı modellerde pivot ayak oluyor onlarda aşağı yukarı... -
stormhawks47, R5 5600 & RX 6600 sistemi 27.000 TL'ye satmak iyi mi? başlıklı konuya themahonee tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ya hocam normal. Genel olarak “ikinci el” kültüründe şişirilmiş fiyatlar var. Sen de haklı olarak düşük mü koyacağım telaşı yaşamışsın... -
stormhawks47, R5 5600 & RX 6600 sistemi 27.000 TL'ye satmak iyi mi? başlıklı konuya SheaN0 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Sımdı benım kazıklama gıbı bır amacım yoktu bende ınternette satıcılar neye koyuyorsa ona gore koydum demek ki pahalıya koymusum 30 bin... -
stormhawks47, RX 9060 XT fiyatı düşer mi? başlıklı konuya kingslayer567 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
16 VRAM alabilecek kadar bütçem maalesef yok. Zaten 1080p oynadığım için de 8 VRAM'in birkaç sene daha idare edeceğini düşünüyorum... -
stormhawks47, RX 9060 XT fiyatı düşer mi? başlıklı konuya RapidLemming955 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Amaç oyun oynamak ise 5060 almak aşırı mantıksız. 9060 XT alın geçin. Dediğim gibi 2-3 gün indirim kovalayın. Düşmezse alabilirsiniz. -
stormhawks47, Dar alan için monitör önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Ayrıca 2K 24" monitörlerde var ama çok yaygın değiller... -
stormhawks47, Eski laptopu hızlandırmak için ne yapılabilir? başlıklı konuya pesimist34 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Sadece şu fotoğrafta bile debloat edilmesi gereken tonlarca program var. Linux'tan önce AtlasOS'e de şans verebilirsin Windows'tan...



