Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

stormhawks47 kullanıcısının etkinlik akışı

  • stormhawks47
    stormhawks47, EKOL kargo nasıldır? başlıklı konuya kofte_canavari tarafından yazılan mesaja Hahaha Hahaha ifadesini bıraktı.
    Her geldiklerinde kolay gelsin diyorum ama hiçbiri gülmüyor.
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, WhatsApp yüklenebilen, katlanılabilir tuşlu telefon önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Tek sorun TR de hiçbiri yok :D
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, WhatsApp yüklenebilen, katlanılabilir tuşlu telefon önerisi başlıklı konuya shiedae3 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Onun orijinali yok Türkiye'de. Nasıl niş bir istekte bulunmuşum arkadaş.
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, WhatsApp yüklenebilen, katlanılabilir tuşlu telefon önerisi başlıklı konuya themahonee tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    3 gündür forumda bayağı acayip niş zevkler okuyorum böyle hayatlar da var dedirtiyor hayat insana…
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, WhatsApp yüklenebilen, katlanılabilir tuşlu telefon önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Katlanır deyince aklıma direk Motorola geldi ama tuşlu ve Android var mıdır emin değilim.
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, X - Twitter Çöktü başlıklı konuya Elma ısıran tarafından yazılan mesaja Hahaha Hahaha ifadesini bıraktı.
    Bu haberin X'ten verilmesi...
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, X - Twitter Çöktü başlıklı konuya Ord.Prof.Dr Erdal Kömürcü tarafından yazılan mesaja Hahaha Hahaha ifadesini bıraktı.
    Twitter'ın çöktüğünü Twitter'dan haber vermek... Vay be, High Technology!
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, EKOL kargo nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.
    İşin için değilsen bilmemen çok doğal. Son tüketiciyle işleri yok bunların.
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, EKOL kargo nasıldır? başlıklı konuya xsharke tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Kolay Gelsin direkt Ekol zaten, iyidir sorun çıkmaz.
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, EKOL kargo nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Türkiye'de büyük lojistik şirketlerinden biridir. Kolay Gelsin "Ekol'un" alt iştiraki olması lazım kargo için...
    • 1776462422875.webp
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Onlar olmaz. Normalde kasa ile gelmesi lazım ama genelde sıvı soğutmalarda oluyor o vidalar. Emin olmak için satıcıya sor istersen. Ben...
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Görseller için teşekkürler. O vidalar ile oraya montaj yapamazsın, sana bu vidalardan lazım. Kasada vida yerleri var yani. Sıcaklıkların...
    • 1776459651698.webp
    • 1776459738916.webp
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya Brew_MacMillan tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Resimler İlettim görselleri hocam. Sorun çözüldü gibi, 6 ila 7 derece fark oldu. CS2, Valo tarzı hafif oyunlarda 65 ila 68 derece arası...
    18 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Göremediğim için kesin bir şey diyemiyorum. Sorunu öyle ya da böyle çözdüysen senden rahatı yok o zaman. Sıcaklıklar ne durumda peki...
    17 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Vidaları gösterir misin? Resim net olmasa da yer var gibi duruyor.
    • 1776456940834.webp
    17 Nisan 2026
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt