-
stormhawks47, EKOL kargo nasıldır? başlıklı konuya kofte_canavari tarafından yazılan mesajaHahaha ifadesini bıraktı.
Her geldiklerinde kolay gelsin diyorum ama hiçbiri gülmüyor. -
stormhawks47, WhatsApp yüklenebilen, katlanılabilir tuşlu telefon önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Tek sorun TR de hiçbiri yok :D -
stormhawks47, WhatsApp yüklenebilen, katlanılabilir tuşlu telefon önerisi başlıklı konuya shiedae3 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Onun orijinali yok Türkiye'de. Nasıl niş bir istekte bulunmuşum arkadaş. -
stormhawks47, WhatsApp yüklenebilen, katlanılabilir tuşlu telefon önerisi başlıklı konuya themahonee tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
3 gündür forumda bayağı acayip niş zevkler okuyorum böyle hayatlar da var dedirtiyor hayat insana… -
stormhawks47, WhatsApp yüklenebilen, katlanılabilir tuşlu telefon önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Katlanır deyince aklıma direk Motorola geldi ama tuşlu ve Android var mıdır emin değilim. -
stormhawks47, X - Twitter Çöktü başlıklı konuya Elma ısıran tarafından yazılan mesajaHahaha ifadesini bıraktı.
Bu haberin X'ten verilmesi... -
stormhawks47, X - Twitter Çöktü başlıklı konuya Ord.Prof.Dr Erdal Kömürcü tarafından yazılan mesajaHahaha ifadesini bıraktı.
Twitter'ın çöktüğünü Twitter'dan haber vermek... Vay be, High Technology! -
stormhawks47, EKOL kargo nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.İşin için değilsen bilmemen çok doğal. Son tüketiciyle işleri yok bunların. -
stormhawks47, EKOL kargo nasıldır? başlıklı konuya xsharke tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Kolay Gelsin direkt Ekol zaten, iyidir sorun çıkmaz. -
stormhawks47, EKOL kargo nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.Türkiye'de büyük lojistik şirketlerinden biridir. Kolay Gelsin "Ekol'un" alt iştiraki olması lazım kargo için... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Onlar olmaz. Normalde kasa ile gelmesi lazım ama genelde sıvı soğutmalarda oluyor o vidalar. Emin olmak için satıcıya sor istersen. Ben... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Görseller için teşekkürler. O vidalar ile oraya montaj yapamazsın, sana bu vidalardan lazım. Kasada vida yerleri var yani. Sıcaklıkların... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya Brew_MacMillan tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Resimler İlettim görselleri hocam. Sorun çözüldü gibi, 6 ila 7 derece fark oldu. CS2, Valo tarzı hafif oyunlarda 65 ila 68 derece arası... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Göremediğim için kesin bir şey diyemiyorum. Sorunu öyle ya da böyle çözdüysen senden rahatı yok o zaman. Sıcaklıklar ne durumda peki... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Vidaları gösterir misin? Resim net olmasa da yer var gibi duruyor.



