-
stormhawks47, WinLove için sizce 32 bit sürümüne gerek var mı? başlıklı konuya Hasan Merkit tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Arşivde kalması için bu konu açıldıktan sonra son bir defa Windows 10 için ürettik bile. :) -
stormhawks47, Çözüldü RX 9070 XT & R7 7800X3D sistem bazı oyunlarda donuyor başlıklı konuya SHERLOCKED tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Uygulamadan değil de DDU ile sildikten sonra baştan siteden indirip kurun. -
stormhawks47, Asılsız Galax, ekran kartı pazarından çekildi başlıklı konuya Recep Baltaş tarafından yazılan mesajaÜzgün ifadesini bıraktı.
GALAX, 30 yıllık faaliyetin ardından ekran kartı ve PC pazarından çekildiğini açıkladı. Bu kararın arkasındaki temel nedenin, yapay zeka... -
stormhawks47, RTX 4080 için driver tavsiyesi başlıklı konuya murim tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bende 4070s var 566.36 sürümünü kullanıyorum daha da değiştirmedim. -
stormhawks47, Ekran kartına undervolt nasıl yapılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.Sağ altta uygula basmamışsın. Her ayardan sonra uygula tıklaman lazım. Dakika 6:41 dikkatli izlersen o tuşa tıklayınca sönük konuma geçiyor. -
stormhawks47, Havya seti önerisi başlıklı konuya kompetankedi tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hocam, şu tarz 900M uç destekli seramik havya almanız sizin yararınıza olacaktır. Ayrıca kesinlikle kaliteli bir lehim ve flux ya da... -
stormhawks47, RAM fiyatları düşecek mi? başlıklı konuya X99 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Düşerse iyi olur, herkes RAM kovalıyor, herkes istediği modeli rahatça alabilsin. Düşmez ise çok da Wi-Fi artık, fiyat algısı ekonomi... -
stormhawks47, RAM fiyatları düşecek mi? başlıklı konuya GodOfWar tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
İnşallah düşer; Haziran ayında bir bilgisayar toplayacağım. En kötü RAM bile 15.000 TL'den başlıyor. Düşmesini iple çekiyorum. -
stormhawks47, RAM fiyatları düşecek mi? başlıklı konuya Blackraven tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Düşme eğilimine girdi zaten. Medya-firma işbirliği ile milleti galeyana getirip %350-400 artmış fiyat ile "daha da artacak" FOMO'su... -
stormhawks47, AMD ekran kartını adrenalin programı olmadan kullanmanın yolu var mı? başlıklı konuya xahve tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Yüklerken 'Sadece driverı yükle' diye bir seçenek çıkıyor, onu seçersen aşırı az kaynak kullanacaktır. -
stormhawks47, Çözüldü Intel Ultra 9 285K & RTX 5080 sistem aniden kapanıyor başlıklı konuya btrbck tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
PSU'yu MSI MPG A1000G ile değiştirdim. OCCT ile 15-20 dakikalık ağır bir şekilde test ettim. Şimdlik bir kapanma yaşamadım. Eski PSU ile... -
stormhawks47, Bisikletin çalınmaması için nasıl bir çözüm bulunabilir? başlıklı konuya dewberry tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Çalmak isteyen her türlü çalar hocam, isterseniz başına polis dikin bir youlunu bulur. Çoğu prof. bu konuda. -
stormhawks47, Bisikletin çalınmaması için nasıl bir çözüm bulunabilir? başlıklı konuya Emir tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Alarmlı kilit kurabilirsin. Alarm çaldığında korkup kaçacaklardır. Ekstradan AirTag gibi bir ürün alıp gidonuna ya da iç iskeletine... -
stormhawks47, Claude abartıldığı kadar var mı? başlıklı konuya Hasan Merkit tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
En son Windows 8.1 konusunda yapay zekalara soru sormak istedim. Soru: Windows 8.1 güncel sistemlerde Secure Boot desteklemesi için... -
stormhawks47, Claude abartıldığı kadar var mı? başlıklı konuya Blackraven tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Claude ile hayvan gibi para kaldırmazsın. Sadece fikir ile ticari bir ürün oluşturman çok zor. Eğitimli olduğun, tecrübeli olduğun işler...