Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

ThePrestige kullanıcısının etkinlik akışı

  • ThePrestige
    ThePrestige, MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Dediğim gibi, bu kartı bu fiyattayken kaçırmayın. Yanına 1 adet Patriot 6000 CL30 çekip sonrasında forumdaki DDR5 rehberinden 1:1 mod...
    Dün 22:41
  • ThePrestige
    ThePrestige, MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Akakçe'den ban yedim herhalde, açılmıyor bende ama fiyat iyiymiş. Benim alacağım kartın 3'te 1'i aslında bunu alıp RAM de çekebilirim.
    Dün 22:39
  • ThePrestige
    ThePrestige, MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Site açılmıyor ama doğru söyledin, az daha bekleyip en azından daha üst bir şey almak mantıklı olabilir. Sipariş daha gelmeden mi...
    Dün 22:37
  • ThePrestige
    ThePrestige, MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Anlıyorum, o MSI kraldır; devri bitmiş, artık ASUS hakim piyasaya.
    Dün 22:34
  • ThePrestige
    ThePrestige, Fusion Blaze hazır sistem alınır mı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    nova 5p al gitsin bende bakarken hyper ile arasında kaldım nova ztn çok güzel ama bütçeyi kısmak istersen 3p al 5p ile aralarında sadece...
    Dün 22:33
  • ThePrestige
    ThePrestige, MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Teşekkür ederim, en kısa zamanda Asus'tan güzel bir şey ayarlayacağım. TUF Gaming'den uzak durma taraftarıyım, başka serilerinden güzel...
    Dün 22:30
  • ThePrestige
    ThePrestige, Fusion Blaze hazır sistem alınır mı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Knk ben SteelSeries Nova 3P aldım, gayet memnunum. GG uygulamasında zaten CS:GO pro preset ayarı adamların sesini tam duymanı...
    • Ekran görüntüsü 2026-06-22 222922.webp
    Dün 22:29
  • ThePrestige
    ThePrestige, MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Hocam vallahi anlamıyorum, ASUS mu alayım yani, iyi mi kötü mü, fotoğraf onu bile kafam basmadı. Anakart konusu pek benlik değil. Bu...
    • Ekran görüntüsü 2026-06-22 222520.webp
    • Ekran görüntüsü 2026-06-22 222530.webp
    Dün 22:24
  • ThePrestige
    ThePrestige, Fusion Blaze hazır sistem alınır mı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Harbi, ben de mouse aldım; mouse değil, tebeşir tutuyorum sanki. Elimin boyutunu hesaba katmadım, onlar çok önemli.
    Dün 22:22
  • ThePrestige
    ThePrestige, MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    ATX de sığıyor kasama, tavsiyeni değerlendireceğim, teşekkür ederim. Anakart olarak şöyle bir şeyler düşündüm hocam, nasıl?
    • Ekran görüntüsü 2026-06-22 221945.webp
    • Ekran görüntüsü 2026-06-22 221958.webp
    • Ekran görüntüsü 2026-06-22 222019.webp
    Dün 22:20
  • ThePrestige
    ThePrestige, Fusion Blaze hazır sistem alınır mı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    ssd de ikinci kullanacak olsanda iyi bi hızda bişey al da diğer ssd hızı arasında problem çıkmasın. ama anakart çok profesyonel değil...
    • Ekran görüntüsü 2026-06-22 221552.webp
    Dün 22:17
  • ThePrestige
    ThePrestige, Fusion Blaze hazır sistem alınır mı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Kanka, çok iyi bir şey buldum. Arkadaş, çok memnun benim arkda da Samsung Odyssey var. Monitör olarak bunu bir incele, yorumları...
    • 1782155499863.webp
    Dün 22:14
  • ThePrestige
    ThePrestige, MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Eyvallah, teşekkür ederim. Anakart MSI mı, ASUS mu tavsiye edersin? Almışken ileride sistemi yükseltmek için X serisi bir şey almayı...
    Dün 22:13
  • ThePrestige
    ThePrestige, Fusion Blaze hazır sistem alınır mı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    4 k 300 hz bulursun gibi bende araştırayım senin için biraz ama tuf dan uzak dur eski nesil tuf dan çünkü garantisi olsun iade değişim...
    Dün 22:09
  • ThePrestige
    ThePrestige, MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Bilgili birine benziyorsun kral, sen ne tavsiye edersin? Anakartı mı yükseltsem? CS falan oynuyorum, çok da bir hikayeli oyun...
    Dün 22:08
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt