Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

Tuhoiisa kullanıcısının etkinlik akışı

  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Zaten şu ana kadar kullandığım kaliteli sayılabilecek kulaklık Samsung buds 2 var. Bilgisayarda ise Havit'in bir headsetini...
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesaja Kalp Kalp ifadesini bıraktı.
    Rica ederim. Hayirli olsun simdiden.
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Red lion'u bir deneyelim o zaman hepinize teşekkür ederim.
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesaja Kalp Kalp ifadesini bıraktı.
    Bass seviyorsan red lion. Natural olsun diyorsan Celest. İkisi de iyi setler.
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Trina tarafından yazılan mesaja Kalp Kalp ifadesini bıraktı.
    Red lion tabii ki :). Bass edition diye reklamı yapıldı ama fiyatına göre çok kaliteli bir warm iem. Düz sg 2'lerde tizler daha parlak...
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Trina tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    https://www.trendyol.com/siparis-vakti/tangzu-wan-er-s-g-2-red-lion-bass-kablolu-kulak-ici-kulaklik-3-5mm-mikrofonlu-p-1117723380
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Red lion ile celest arasında kaldım. Hangisi daha iyi olur müzik için?
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Eger anakartin dedigin kadar kotuyse low volum alabilirsin kulaklikta. Fakat bu dusuk bir ihtimal. Sorun yasayacagini sanmiyorum.
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Trina tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Evet
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    DSP dediğiniz Type-C mi oluyor?
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Bunu alırsam bir süre DAC alamam gibi. Dip sesten başka bir sorun çıkarır mı?
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Siparisvaktindeki model mikrofonsuz olan maalesef. Yurtdışından getirtmekte hayal oldu.
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Baya ucuz bir anakart kotudur muhtemelen. 2 bin kulaklik icin geri kalanida DAC icin ayirsam farka degecek bir model var mi? Yoksa...
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Dip ses istemiyorsan Apple DAC alabilirsin. Fakat dip ses seni rahatsiz etmeyecekse almasan da olur.
    7 Nisan 2026
  • Tuhoiisa
    Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Waner 2 alabilirsin. Hem 3.5 mm hem de mikrofonlu...
    7 Nisan 2026
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt