-
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Zaten şu ana kadar kullandığım kaliteli sayılabilecek kulaklık Samsung buds 2 var. Bilgisayarda ise Havit'in bir headsetini... -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesajaKalp ifadesini bıraktı.
Rica ederim. Hayirli olsun simdiden. -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Red lion'u bir deneyelim o zaman hepinize teşekkür ederim. -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesajaKalp ifadesini bıraktı.
Bass seviyorsan red lion. Natural olsun diyorsan Celest. İkisi de iyi setler. -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Trina tarafından yazılan mesajaKalp ifadesini bıraktı.
Red lion tabii ki :). Bass edition diye reklamı yapıldı ama fiyatına göre çok kaliteli bir warm iem. Düz sg 2'lerde tizler daha parlak... -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Trina tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
https://www.trendyol.com/siparis-vakti/tangzu-wan-er-s-g-2-red-lion-bass-kablolu-kulak-ici-kulaklik-3-5mm-mikrofonlu-p-1117723380 -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Red lion ile celest arasında kaldım. Hangisi daha iyi olur müzik için? -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Eger anakartin dedigin kadar kotuyse low volum alabilirsin kulaklikta. Fakat bu dusuk bir ihtimal. Sorun yasayacagini sanmiyorum. -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Trina tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Evet -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.DSP dediğiniz Type-C mi oluyor? -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Bunu alırsam bir süre DAC alamam gibi. Dip sesten başka bir sorun çıkarır mı? -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Siparisvaktindeki model mikrofonsuz olan maalesef. Yurtdışından getirtmekte hayal oldu. -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Baya ucuz bir anakart kotudur muhtemelen. 2 bin kulaklik icin geri kalanida DAC icin ayirsam farka degecek bir model var mi? Yoksa... -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Dip ses istemiyorsan Apple DAC alabilirsin. Fakat dip ses seni rahatsiz etmeyecekse almasan da olur. -
Tuhoiisa, 2.000 TL'ye IEM kulaklık önerisi başlıklı konuya Simon tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Waner 2 alabilirsin. Hem 3.5 mm hem de mikrofonlu...