-
Winner, İnceleme RTX 4060'ın 2K ve 4K çözünürlükteki oyun performansı başlıklı konuya cevap yazdı.Hocam eleştiren arkadaşların yaşları küçük herhalde. PS3 devrinde millet 256 MB RAM ile GTA 5 oynarken 1 GB VRAM ile COD4 oynanmıyordu... -
Winner, Maç Sonucu | Galatasaray 3-0 Fenerbahçe başlıklı konuya seeraddar tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bu ittirme takıma en az 8 atılmalıydık. Dursun galibiyet açıklaması yaparsa utanmadan, istifa versin. Bir de TFF başkanının yanağından... -
Winner, Maç Sonucu | Galatasaray 3-0 Fenerbahçe başlıklı konuya BirForumcuKişi tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
2.lik TS'nin olacak evlat. -
Winner, Maç Sonucu | Galatasaray 3-0 Fenerbahçe başlıklı konuya cevap yazdı.2.liğimiz hayırlı olsun. Paraya karşı emeğin savaşı. -
Winner, İnceleme RTX 4060'ın 2K ve 4K çözünürlükteki oyun performansı başlıklı konuya Caner Uncu tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
O hâlde al, ileride GPU güncellersin. -
Winner, İnceleme RTX 4060'ın 2K ve 4K çözünürlükteki oyun performansı başlıklı konuya cevap yazdı.OLED istediğim için 2K altı alma ihtimalim yok. -
Winner, İnceleme RTX 4060'ın 2K ve 4K çözünürlükteki oyun performansı başlıklı konuya cevap yazdı.Vallahi zaten 2 yıldır adamakıllı oyun oynayamıyorum, malum sınavdan dolayı. Bir sürü eski oyun var oynayamadığım. Monitörüm de çok eski... -
Winner, İnceleme RTX 4060'ın 2K ve 4K çözünürlükteki oyun performansı başlıklı konuya cevap yazdı.i5 13400F var. OLED kullanmak istiyorum, keyif alabilir miyim sizce? DLSS ve FG'yi bol bol kullanırım. -
Winner, Galatasaray - Fenerbahçe skor tahmini başlıklı konuya Utku92 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
7-0 -
Winner, Galatasaray - Fenerbahçe skor tahmini başlıklı konuya seeraddar tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
7-2 Galatasaray. -
Winner, Çözüldü Cities Skylines 2'de işsizlik nasıl çözülür? başlıklı konuya cevap yazdı.Kontenjanları düşür. -
Winner, Galatasaray - Fenerbahçe skor tahmini başlıklı konuya cevap yazdı.Galatasaray 5 - 0 Fenerbahçe. -
Winner, Windows 7 hala kullanır mı? başlıklı konuya cevap yazdı.LTSC hocam. -
Winner, Windows 7 hala kullanır mı? başlıklı konuya Asily tarafından yazılan mesajaSherlock ifadesini bıraktı.
Bence hayır. Onun alternatifi Windows Embedded 8.1 kullanabilirsiniz, hemde daha hafif sayılır. -
Winner, Windows 7 hala kullanır mı? başlıklı konuya cevap yazdı.10 LTSC 2021 öneririm.