-
Winner, YKS'ye 37 gün kaldı başlıklı konuya seeraddar tarafından yazılan mesajaAyyy ifadesini bıraktı.
YKS'ye 37 gün kaldı, öyle hatırlatayım da stres olun dedim.😃 Mezuna kalacak olanlara da 404 gün kaldı. -
Winner, YKS'ye 37 gün kaldı başlıklı konuya cevap yazdı.Daha yeni başladık. Çözecek soru bankalarım da var. Yarın itibariyle de seri denemeler başlıyor. TYT fen, PKOB, analitik ve katı cisim... -
Winner, YKS'ye 37 gün kaldı başlıklı konuya sitilak tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ben keyfi giriyorum :D -
Winner, YKS'ye 37 gün kaldı başlıklı konuya Veira tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
YKS kelimesini okuduğum an tüylerim diken diken oluyor. Kalan güne bile gerek yok. -
Winner, YKS'ye 37 gün kaldı başlıklı konuya Testo Unit tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Sayılı gün çabuk geçer. Önemli olan ben elimden geleni yaptım diyebilmek. -
Winner, YKS'ye 37 gün kaldı başlıklı konuya cevap yazdı.Hocam ben açardım ama böyle konuları. 😡 https://techolay.net/sosyal/konu/yksye-12-gun-kaldi.117566/ YKS'ye 1 hafta kaldı | Techolay Sosyal -
Winner, RTX 5070 Ti için 2K OLED vs 4K OLED başlıklı konuya cevap yazdı.Yanma sorunu var, rekabetçi oynuyor arkadaş. -
Winner, RTX 5070 Ti için 2K OLED vs 4K OLED başlıklı konuya cevap yazdı.4K IPS al. -
Winner, Forza Horizon 4'de 60 FPS alınan sisteme Forza Horizan 6 yüklenmeli mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Açmaz bile hata verir kapanır. -
Winner, GTA 6 için PS Pro vs PC başlıklı konuya cevap yazdı.Hocam iddialar vardı öyle. GTA 4'de 2008'de geldi. -
Winner, GTA 6 için PS Pro vs PC başlıklı konuya cevap yazdı.PC'ye Ocak'ta falan gelecek, beklenir. -
Winner, Ders çalışamıyorum başlıklı konuya Michael MYERS tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bir denemeyle düştüm denmez öyle. Birkaç deneme üst üste 55 gelirse dersin. 40'ı da gördük 95'i de gördük. 40'lık denemeyi kafaya taksam... -
Winner, Ders çalışamıyorum başlıklı konuya cevap yazdı.Düştüm hocam sertti ama yine de düştüm. -
Winner, GTA 6 için PS Pro vs PC başlıklı konuya cevap yazdı.Alışkanlık edinmeye gerek yok. Daha önce hep PC'de oynadıysanız PC'de kalın. -
Winner yeni bir konu açtı: Ders çalışamıyorumFH6, GTA 6, şampiyonluk yarışı, kupa yarışı derken iyice koptum dersten. Bir türlü çalışamıyorum. En son 85'den 55'e düştüm net olarak...