-
Yakuza, Patriot 2x32 GB M-die Dual Rank RAM timing ayarı önerisi başlıklı konuya Xalionis tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Şimdi öyle yaptım. Ayrıca Nitro'da kayıtlı profilde 1/2/0 kalmış, onu da düzelttim; 1/2/1 yaptım tekrardan. Ama bir değişiklik olmadı... -
Yakuza, Patriot 2x32 GB M-die Dual Rank RAM timing ayarı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.FPS farkı var %5 kadar da terslik nerede onu anlayamadım PBO ayarlı hali daha düşük FPS mi veriyor? -
Yakuza, ASUS ROG Astral RTX 5090 PCIe X8'de çalışıyor başlıklı konuya cevap yazdı.28 tane hat var PCI 5.0 için. Carbon Hat paylaşımı : Anakartı almadan önce bunları inceleyip aldım ben misal. -
Yakuza, Patriot 2x32 GB M-die Dual Rank RAM timing ayarı önerisi başlıklı konuya Xalionis tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bu görsel şu an sadece @Yakuza'nın vermiş olduğu PBO ayarları ile olan hâli. Bir de şimdi tekrar clear CMOS yaparak, RAM ayarlarının ve... -
Yakuza, Patriot 2x32 GB M-die Dual Rank RAM timing ayarı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.AM5'e geçtiğimden beri sadece 1 kez ucuz anakart önerdim o da B850M Force idi, alan da halinden memnun kaldı. Orta segment için Rog... -
Yakuza, Elektronik ZOTAC GeForce RTX 5080 Gaming Solid Core OC 63.434 TL başlıklı konuya cevap yazdı.@Xalionis e yaptık zaten kart kendine geldi uv ile... -
Yakuza, PNY RTX 3070 Ti Epic-X bakımı için öneriler başlıklı konuya cevap yazdı.Vram temp yüksek. Kış bitmedi daha ülkede 90 derece nedir? Bakım eksik etme yazın can yakabilir vramler. -
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya Xoulth tarafından yazılan mesajaÜzgün ifadesini bıraktı.
Valla abi yapacak bir şey yok düşüneceğim gibi bir süre, 9950X - Zotac 5080 alacaktım bütün tadım tuzum kaçtı… -
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.Gigabyte Aorus X3D Pro da iyidir. 21-22 falan 110A SPS. Şimdi bakayım dedim kart yok alan almış geçmiş olsun. Siyah modeli vardı... -
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.Carbon vs türevleri segment anakartlar ülkede çok satılan mallar değil, satılmayınca 3-5 indiriyorlar fiyatı yakalayan alıyor. Adamlar... -
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.Kaç para 26 mı? Ya 26 ya 24'tü zaten hep böyle fiyatlıyorlar, indirimli hali de işte 21bin. 500 dolarlık anakart. -
Yakuza, Kablosuz kulaklıkların çok pahalı olması başlıklı konuya cevap yazdı.Wraith üstünden sadece W75 klavyesini aldım o da kendileri ürettirdiği için mecbur arkasında durmak zorundalar diye. Kalan oradaki tüm... -
Yakuza, Kablosuz kulaklıkların çok pahalı olması başlıklı konuya cevap yazdı.Olay sadece Çin'de kaliteli malzeme ürettirip burada satmak değil. Satış sonrası destek operasyonları bir markayı gerçek marka yapar... -
Yakuza, 6000 MHz CL30 RAM için timing ayarları nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.CPU VDDIO yanlış okuyor, 1.4v olacak orası. HWiNFO'da doğru gösteriyor. -
Yakuza, R7 9850X3D ile OCCT'de yüksek sıcaklık ve düşük watt sorunu başlıklı konuya Xalionis tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
+200 verince OCCT SSE. Eğer okey ise Ram olayına geçicem @Ayhan Dönmez hocamın destanını gece yarım yamalak bi okudum şimdi tekrar...



