-
Yakuza, RTX 5070 Ti için INNO3D vs Zotac başlıklı konuya cevap yazdı.2 kartta sıcak çalışıyor, yabancı mecralarda kişisel tecrübelerini paylaşanlar var ben baktım. Aynı lacivert, birinin soğutması daha iyi... -
Yakuza, Yerel donanımda Gemma 3 Denemesi başlıklı konuya cevap yazdı.GPT-20B, thinking modunu açınca çok fena saçmalamaya başlıyor. Mümkün mertebe thinking modunu kapalı kullanın. -
Yakuza, Colorful B860M-Plus sistemde görüntü gelmeme sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Orta segment sisteme USB4 çok lüzum değilse 8-10 layer 200$-300$ bandındaki ROG STRIX B850 serileri öneririm genelde sırf malzeme... -
Yakuza, Colorful B860M-Plus sistemde görüntü gelmeme sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Colorful çok fazla öneriliyor anakartın ne olduğu çok belli değil kağıt üstünde zaten vasat, doğru düzgün bir incelemesi yok. Sadece... -
Yakuza, Mr. Falcon kullanıcısının profil mesajına Ayhan Dönmez tarafından yapılan yorumaBeğendim ifadesini bıraktı.
@Mr. Falcon İdefix, PTT ve Kingston RAM'den kaçınmak lazım. Yine piyasaya salmış olabilirler. İade/değişim imkansıza yakın olacaktır... -
Yakuza, Forza Horizon 6 sızdırıldı başlıklı konuya shruux tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Öyle bir hatadan sonra Rockstar kepenk kapatıp giderdi :D GTA 6 ve Forza 6 anca sığar zaten :D Bu dakikadan sonra zaten sızdı alın... -
Yakuza, Forza Horizon 6 sızdırıldı başlıklı konuya cevap yazdı.Oyun orijinal premium Edition. Hazır bekliyor. Hazır sistemlere daha utanmadan 512 GB SSD koymaya devam etsinler. İşletim sistemi+1... -
Yakuza, RX 9070 %100 kullanımda sistem yeniden başlıyor başlıklı konuya cevap yazdı.Oyunlarda bir daha dene o vakit, olmadı core clock hızını 2800 civarlarına düşür dene. -
Yakuza, R7 7800X3D & RTX 5070 Ti sistemde FurMark ve HWiNFO test sonuçları nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.Stok kart skoru ve ısısı rezalet. UV+OC bas ona. 0.95v-0.9v-0.875v eğrileri yap. 0.95 için 3000Mhz+ deneyebilirsin, 3050mhz... -
Yakuza, RX 9070 %100 kullanımda sistem yeniden başlıyor başlıklı konuya cevap yazdı.Kartta OC yoksa bile her AMD ekran kartı konusunda dediğim gibi; AMD RX9000 serisinde GPU Boost Clock hızını 4Nm'ye güvenerek bol... -
Yakuza, Bugüne kadar kullandığınız ekran kartları nelerdir? başlıklı konuya cevap yazdı.Trident 3D 4MB Accelerator Riva TNT 16MB Riva TNT2 M64 Pro 32MB Ge Force FX 5200 128MB Ati Radeon 9550 Pro 128MB Ge Force 7800GTX 256MB... -
Yakuza, RTX 5080 fiyatına değer mi? başlıklı konuya cevap yazdı.https://www.zotac.com/tr/page/product-warranty-policy -
Yakuza, RTX 5080 fiyatına değer mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Zotac al o zaman 5 yıl uzatılmış garanti veriyor kodu sitesine kaydedince. -
Yakuza, RTX 5080 fiyatına değer mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Daha ucuz diye önermişlerdir, undervolt şart bunlara. INNO al, pek farklı değiller zaten. -
Yakuza, RTX 5080 fiyatına değer mi? başlıklı konuya cevap yazdı.İkisi de sıcak çalışır, şikayetler böyle. Undervolt basıp kullanırsın.
