-
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya cevap yazdı.Vallahi işte stok sayısı az görünüyor, Al-Satçılar süpürür bunları hızlı karar vermek şart. Parasız genç olsam sağdan soldan 21.500TL... -
Yakuza, DODI 2026 yol haritası! başlıklı konuya cevap yazdı.Bunlar cracker değil repack grubuydu zaten. Biri gider biri gelir, voices38 gibileri lazım sizlere. -
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya cevap yazdı.Tomahawk PCI slotu versiyon 4 görünüyor. Aorus Tachyon'un MSRP 599 dolar. 21bin bana ucuz geldi şahsen. 600 dolar+%10 gümrük+satıcı... -
Yakuza, Lexar 6400 MHz & CL30 RAM için zamanlama ayarı önerisi başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bayramda rehberi okuyup @Krmm gibi hatim edin, oradan da direkt olarak denersin ve öyle konu açarsın. Sıfırdan ilerlemek çok yoruyor... -
Yakuza, Lexar 6400 MHz & CL30 RAM için zamanlama ayarı önerisi başlıklı konuya Xoulth tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Rehberi hali hazırda 2 kere okudum abi :thumbsup: Başlangıçta haber ederim ön ayar yapılması gerekiyorsa yapıp ilettiğin ayarları... -
Yakuza, R7 7800X3D & RTX 5070 Ti sistemde FurMark ve HWiNFO test sonuçları nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.Bak sana güncel örnek vereyim. NVIDIA'nın son çıkan sürücüsüne geçtim 0.95v profilim crash vermeye başladı. 0.925v profilinde tık yok... -
Yakuza, i5-12400F sistemde DDR5 vs DDR4 RAM başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ben peki 5 sayfa boyunca niye bunu konuda anlatmakta sıkıntı yaşadım? Benim müdahil olmam problemli demek ki bu tarz konulara, uzaktan... -
Yakuza, i5-12400F sistemde DDR5 vs DDR4 RAM başlıklı konuya cevap yazdı.Ben şimdi okudum daha @Akif Valla şimdi dediği oyunlar CS2-Valorant bir durmak gerek. 32MB Cache işlemcilerle bile ram ayarı olmadan... -
Yakuza, i5-12400F sistemde DDR5 vs DDR4 RAM başlıklı konuya X99 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
İşlemciyi 14600KF ya da 14700 yapması lazım, soğutma iyi değilse Update edilmesi gerekli. Anakartı 1700 pin Z790 gibi DDR5 falan... -
Yakuza, i5-12400F sistemde DDR5 vs DDR4 RAM başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
DDR2-DDR3 kullansın mı? Görüş farklılıkları var bu konuda. Benim tavsiyem AM5 sistem ve minimum 7500F kombinesi olur. RAM ayarı işi... -
Yakuza, i5-12400F sistemde DDR5 vs DDR4 RAM başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
12400F'e ne yapsın peki? Devam etsin mi CS rekabetçide kullanmaya? -
Yakuza, i5-12400F sistemde DDR5 vs DDR4 RAM başlıklı konuya cevap yazdı.18MB cache'den 32MB'ye terfi edecek zaten, hızı da 4.4ghz'den 5ghz'ye çıkacak. Üstüne ram ayarı da yapıldı mı büyülenir. -
Yakuza, i5-12400F sistemde DDR5 vs DDR4 RAM başlıklı konuya cevap yazdı.7500F fersah fersah daha iyi de işte ram ayarı işi sana kalıyor. -
Yakuza, Firestorm ve MSI Afterburner farkı nedir? başlıklı konuya cevap yazdı.RGB test amaçlı değiştirdim sadece sonra stok bıraktım öyle, profil kaydediyor mu bilmiyorum sen bir deneme yap istersen. Programı da... -
Yakuza, OCCT CPU+RAM testinde ortaya çıkan siyah ekran sorunu başlıklı konuya MAH0A tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Aynı düşüncedeyiz. R7 10800x3d falan bekliyorum.
