-
Zwe1n, 5.000-6.000 TL'ye monitör önerisi başlıklı konuya yazeii tarafından yazılan mesajaMuhteşem ifadesini bıraktı.
G25F2A modelini kullanıyorum 4.500TL’ye almıştım, Halen Kullanıyorum Memnunum 2K olanınıda almayı düşünüyorum GS27Q Modeli, onu da Ana... -
Zwe1n yeni bir konu açtı: 5.000-6.000 TL'ye monitör önerisiBugün monitör alacağım, ancak hâlâ kararsızım. Şimdilik gözüme kestirdiğim iki monitör var: Gigabyte G25F2 ve MSI MAG 244F. Bu ikisi...