Final Fantasy VII Rebirth’in demosunda, özellikle de Performans Modunda bazı belirgin görsel sorunlar olduğu anlaşıldı. Her şeyin bu kadar bulanık görünmesinin nedeni düşük çözünürlük değil gibi duruyor.
Demonun görsel sorunları hakkında yorum yapan Digital Foundry’den John Linneman, oyunun oldukça şaşırtıcı ve ciddi sorunları olduğunu söyledi. Unreal Engine 4’ün ve pek çok garip tasarımın bir araya getirilmesinin sorun çıkardığını belirtti. Görsel kalitesinin Performans Modunda iyi olmadığını ancak en azından sorunsuzca çalıştığını da ekledi.
Final Fantasy VII Rebirth’ün demo görsellerindeki bulanıklığın düşük çözünürlükten veya dinamik çözünürlük aralığının çok fazla düşmesinden kaynaklanmaması da oldukça ilginç. John Linneman’a göre, oyun Performans Modunda 1440p çözünürlükte çalışıyor ve bulanıklık da bu çözünürlüğün 1/4’ünün işlenmesi sırasında ortaya çıkıyor. Oyunun boyutu göz önüne alındığında bu ciddi bir sıkıntı gibi görünüyor. Umarız oyun bu ayın sonuna kadar piyasaya sürülmeden önce düzeltilir.
Final Fantasy VII Rebirth, 29 Şubat’ta PlayStation 5 için yayınlanacak.
Kaynak: wccftech.com