Ghost of Tsushima Director’s Cut, PC platformunda piyasaya sürülmesinin ardından dört gün geçmesine rağmen Sony için önemli bir gelir kaynağı olmaya başladı.
SteamDB verilerine göre Ghost of Tsushima DIRECTOR’s CUT oyunu, geçtiğimiz saatlerde Sony’nin tek oyunculu oyunları içerisinde yeni bir eş zamanlı oyuncu rekoru kırdı. Oyun, 77 bin kullanıcı ile God of War oyununun 75 bin kullanıcı rekorunu geride bıraktı. Ancak Helldivers 2 oyunu, 3 ay önce ulaştığı 458 bin eş zamanlı kullanıcı sayısıyla farklı bir kategoride liderliğini sürdürüyor. Helldivers 2, tamamen çevrim içi bir oyun olarak Steam listelerinde düzenli olarak üst sıralarda yer alıyor. Öte yandan Ghost of Tsushima’nın odak noktası tek oyunculu mod olurken oyunculara teşekkür etmek amacıyla ücretsiz olarak sunulan ve iş birliğine dayalı çok oyunculu Legends modunu içeriyor.
Oyunun PC versiyonu, kullanıcılar tarafından büyük beğeni topluyor. Oyun için yapılan 9 binden fazla yorumun %88’i olumlu. Bu durum geliştirici Nixxes’in oyunu başarılı bir şekilde uyarladığını gösteriyor. Oyun; NVIDIA DLSS Super Resolution, DLSS Frame Generation, DLAA, NVIDIA Reflex, AMD FSR Frame Generation ve Intel XeSS gibi en son teknolojileri destekliyor. Bu özellikler sayesinde oyuncular, farklı donanım yükseltmelerini bir arada kullanabiliyor. Örneğin CapFrameX kıyaslama yazılımının üreticisi; Intel Arc A770 ekran kartının, yüksek ayarlarda Intel XeSS kalite modu ve AMD FSR Frame Generation ayarının etkinleştirilmesiyle 3840×1600 çözünürlükte 100 FPS’in üzerine çıkıldığını bildirdi.
Ghost of Tsushima, Sucker Punch Productions’ın bugüne kadar geliştirdiği en başarılı oyunlardan biri olarak kabul ediliyor. Oyun, türünün en büyük isimleriyle rekabet edebilecek seviyede bir açık dünya deneyimi sunuyor. Feodal Japonya’nın etkileyici tasviri, derinlemesine işlenmiş karakterleri ve sürükleyici hikayesi ile Ghost of Tsushima, PlayStation 4 platformunun en dikkat çekici oyunlarından biri olarak öne çıkıyor.
Son olarak Oyun, piyasaya sürüldükten sonraki ilk iki yıl içerisinde yaklaşık 10 milyon kopya satarak büyük bir ticari başarıya imza attı. Oyunun bu başarısı sadece oyun dünyasında değil, aynı zamanda film endüstrisinde de yankı buldu. John Wick filmlerinin yönetmeni Chad Stahelski, oyunun canlı aksiyon uyarlamasını yönetme görevini üstlendi.
Kaynak: wccftech.com