-
Çözüldü Epic Games "Oturum açarken bir hata oluştu" sorunu
Dün GTA 5 Enhanced indiriyordum, sonra saat çok geç olunca ben de "yarın devam ederim" diyerek bilgisayarı kapattım. Sabah tekrar indirmek istediğimde "bağlantı hatası" diye bir hata mesajı aldım. Ne yapsam üstesinden gelemedim. Ondan sonra başka bir forum sitesinden yardım istedim. Bana...- Kadirizm
- Konu
- hata sorunu
- Mesaj: 4
- Forum: Dijital Oyun Servisleri
-
Call of Duty Modern Warfare oyun kilitlendi (0x0) hatası
Gamepass üzerinden Call of Duty Modern Warfare oynamak istiyorum ama ne zaman Call of Duty indirsem hep bir hata alıyorum, oynayamıyorum bir türlü. Başka hiçbir oyunda hata almıyorum, bunda alıyorum. Sebebi nedir, bunun çözümü nedir? Sinir oldum valla.- Capone
- Konu
- açılmıyor call call of duty hata
- Mesaj: 3
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
Çözüldü Epic Games'te oyun indirirken "yükleme başarısız" hatası
Farklı hata kodları veriyor ilginç bir şekilde. Anlayamadım ne olduğunu. RDR2 aynı hesaptan başka bilgisayarda yüklü. O yüzden olduğunu düşünüp CP2077 denedim ama o da hata verdi farklı bir hata koduyla. Diskte yeterli alan olmadığı içinmiş. Alan açınca yüklemeye başladı. Bunu söyleyemeyen...- Lorien
- Konu
- hata oyun
- Mesaj: 0
- Forum: Dijital Oyun Servisleri
-
Çözüm Epic Games "Hata kodu: 2738"
Eğer Epic Games kurulumunda bu hatayı alıyorsanız, çözümü çok basit. Öncelikle Ayarlar'ı açıp "İsteğe Bağlı Özellikler"e gidiyoruz. "Özellikleri Görüntüle" butonuna tıklıyoruz. "Kullanılabilir özelliklere bakın"a tıklıyoruz. Açılan kısımda arama yerine "VBSCRIPT" yazıp sisteme ekliyoruz...- The Merciful One
- Konu
- epic games hata hata kodu 2738 hatası kodu
- Mesaj: 0
- Forum: Dijital Oyun Servisleri
-
Çözüldü ASUS Prime B350 Plus'ta Secure Boot açınca "invalid signature detected" hatası
Merhaba, eski sistemimdeki bazı parçaları satmıştım ve alan kişi şu sorunu yaşıyor: Secure Boot'ta Windows UEFI mode seçilince "invalid signature detected. Check Secure Boot policy in setup" diye bir hata çıkıyor. Sistem bilgisinde BIOS modu da UEFI. Bu hatanın sebebi ne olabilir? Ben de böyle...- wosvos72
- Konu
- asus asus prime boot hata prime secure secure boot windows windows 11
- Mesaj: 3
- Forum: Teknik Destek
-
Çözüldü Bitwarden'da kasasına erişimde "bir hata oluştu" uyarısı
Merhaba arkadaşlar, birkaç gündür Bitwarden kasama erişemiyorum hesabıma giriş yapmayı deneyince “bir hata oluştu” uyarısı veriyor. Telefonumdan ve farklı tarayıcılardan girmeyi denedim ama hepsinde yanı sorunu yaşıyorum kaldırdım tekrar yükledim lakin sorun çözülmedi. Bu sorunu yaşayan veya...- meltrix
- Konu
- bitwarden hata
- Mesaj: 5
- Forum: Mobil Uygulamalar
-
MSI B450 Gaming Plus BIOS güncelleme sonrası DRAM hatası
Öncelikle herkese merhaba. Geçtiğimiz günlerde BIOS sürümünü güncellemek için yeni sürüm BIOS yazdım. Ama anakart modelim MSI B450 Gaming Plus olmasına rağmen gidip MSI B450M için olan BIOS sürümünü yükledim. Ama bu krizi çözdüm, orijinal sürümü flaşladım. Fakat 4 slot RAM ile kullandığım...- ykarateke
- Konu
- anakart b450 dram hata hatası
- Mesaj: 4
- Forum: Teknik Destek
-
X
AMD Install Manager Chipset sürücüsü kurulumunda hata
Merhaba, Chipset drivers güncellemesinde hata 1603 hatası alıyorum bunu nasıl çözüme kavuştururum? İşlemci: AMD Ryzen 7 7800X3D 5.00 GHz 8 çekirdek 104MB AM5 5nm. Anakart: ASRock X870 Pro RS Wi-Fi AMD AM5 DDR5 ATX anakart. Ekran kartı: Palit RTX 5080 gaming Pro 16 GB GDDR7 256bit. M.2 SSD: MSI...- X4LON
- Konu
- amd genel hata kurulumu yazılım
- Mesaj: 3
- Forum: Aygıt Sürücüleri
-
R7 9800X3D & RTX 5060 sistemde kapanma sorunu
Bilgisayarım oyundayken yan ekranda Google vs. gibi bir uygulama açtığım an donuyor ve yeniden başlatılıyor, herhangi bir mavi ekran hatası vermiyor. R23, R26, OCCT, FurMark, Heaven tipi testlerin hepsini sorunsuz tamamlıyor. Sistemim: R7 9800X3D (sadece EXPO Tweaked açık, başka O.C...- mmc3837
- Konu
- hata kapanıyor kapanma sorunu
- Mesaj: 10
- Forum: Teknik Destek
-
Planlanmıyor Techolay Sosyal Hata Bildirimleri kategorisi açılmalı
Selam; Sosyal kısmında herhangi bir hata aldığımız zaman veya bir sorunla karşılaştığımız zaman bilet açmak zorunda kalabiliyoruz, en azından Techolay bölümüne Techolay Sosyal Hata Bildirimleri kategorisi açılırsa; bir konu oluşturup sosyal ile ilgili hataları oraya paylaşabiliriz, en azından...- GodOfWar
- Konu
- hata sosyal techolay techolay sosyal
- Mesaj: 3
- Forum: Kapalı Öneriler
-
HP 255 G8 "Kernel Power 41" hatası
Merhaba, HP 255 G8 laptopum var ama bir türlü sorunu bulamadım. Sistem bazen aniden kendini kitliyor. Power tuşuyla açıyorum, olay görüntüleyicisinde Kernel Power 41 şeklinde geçiyor bu olay. Testler: Memtest86: RAM testinde 4/4 geçiş sağlandı, 0 hata. OCCT: İşlemci (CPU), güç (Power) ve...- Antibiyotik
- Konu
- format hata kernel power 41 sorunu
- Mesaj: 2
- Forum: Teknik Destek
-
Electron ile oluşturulan programların kurulum yolu değişince neden hata veriyor?
Kendi programlarımı yazmayı denerken de bunu yaşadım, şimdi Obsidian kurmaya çalışırken de yaşadım. Electron ile yazılmış ve setup dosyası oluşturulmuş uygulamalarda kurulum konumunu roaming klasöründen başka klasöre çekerseniz uygulama 2 adet hata verip yarı kuruluyor yarı kurulmuyor. Bu neden...- DeadlyMania7
- Konu
- hata kurulum neden proton
- Mesaj: 0
- Forum: Diğer Yazılımlar
-
Adobe Acrobat DC 2021 yüklenirken hata veriyor
Esenlikler, Error 1722 alıyorum. Nasıl çözerim?- RoaringLion
- Konu
- 2021 adobe hata
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Araçları
-
Çözüldü İki RAM birlikte takılıyken Windows kapanıyor
Merhaba. Yeni bir OEM paket aldım, daha 1 hafta olmadı. Sistem: Anakart: MSI PRO B840M-B İşlemci: AMD Ryzen 5 7500F Ekran Kartı: MSI RTX 5070 12 GB RAM: 2×16 GB CUSU DDR5 6000 MT/s (şu an EXPO kapalı, 4800 MT/s'de çalışıyor) SSD: MSI M450 1 TB NVMe İşletim Sistemi: Windows 11 Pro...- noname_few
- Konu
- hata kapanıyor memtest86 ram windows
- Mesaj: 51
- Forum: Teknik Destek
-
Çözüldü "Windows bootmgr encountered a security validation or internal error" hatası
Bilgisayara format atıyorum, tam kurulum bitti, böyle bir hata verdi: Araştırdığımda ise Secure Boot'dan OS Type'ı değiştirmek lazım ama burada hiçbir şey değişmiyor. Gecenin bir yarısında kaldım böyle.- Karakurt5877
- Konu
- format hata
- Mesaj: 13
- Forum: Teknik Destek
-
Çözüldü Detroit: Become Human VK_ERROR_DEVICE_LOST hatası
Dün başladım oyuna. Dün böyle bir hata yoktu. Bugün iki seferdir bu hatayı veriyor. Görüntü donuyor, sonra bu hata geliyor.- Lorien
- Konu
- detroit detroit: become human görüntü hata
- Mesaj: 6
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
Çözüldü MSI Pulse 17'de sürücü güncellemesi sonrası kasma sorunu
Öncelikle herkese merhabalar, iyi günler dilerim. MSI Pulse 17 AI C1VFKG model bir laptopum var. Driver'ları, Windows'u vs. sürekli güncel tutmaya çalışırım, çok da anlamam açıkçası. Bu yüzden asla gereksiz kurcalamalara girmem, temel işlemleri yaparım. Yine driver'ları güncellerken, bunu da...- sirashriel
- Konu
- driver hata
- Mesaj: 3
- Forum: Teknik Destek
-
D
WARP "Cihazınızın kimliği bir organizasyonla doğrulanamadı" hatası
Alttaki hatayı veriyor ve bağlanmıyor. Sil yükle yaptım fakat nafile.- Dagster3532
- Konu
- cloudflare hata
- Mesaj: 1
- Forum: İnternet Araçları
-
Kablolu bağlantıda düşük internet hızı sorunu
Herkese merhaba, Bugün dairemize Turkcell aracılığıyla 1000 Mbps fiber bağlattık. Her şey birkaç saat içinde halloldu; yeni modem getirdiler ve kurulumu tamamladılar. Akşam işten geldiğimde hız testi yaptım. Wi-Fi'da 890-950 Mbps arasında hız alıyorum, bunda bir sorun yok. Ancak bilgisayarda...- JISTH1S
- Konu
- düşük ethernet hata hız sorunu hız testi internet teknik
- Mesaj: 4
- Forum: İnternet Erişimi
-
U
Windows 10'da "yazıcıya bağlanılamıyor, kod: 0x00000012" hatası
Merhaba, kolay gelsin. Epson L3110 yazıcı var USB olarak bağlı ve local ağ olarak paylaşıma açtım, 2 masaüstü PC bağlandı. (Windows 10 kurulu) Bir tane masaüstü PC'ye kurulum yapamıyorum, sürekli hata alıyorum. Hata ekranı paylaşıyorum sizlerle. Hata Ekranı: Windows yazıcıya bağlanamıyor. Hata...- ufukkiraz
- Konu
- hata kodu windows windows 10 yazıcı
- Mesaj: 2
- Forum: Windows 10
-
R
"Güvenlik bilgisi şu sisteme uygulanırken bir hata oluştu" hatası
D diskimde yer açmaya çalışırken dosyaları tek tek kontrol ediyordum. D:\WindowsApps klasörüne girmeye çalışırken erişim iznim olmadığı uyarısını verdi. Çözüm olarak diskten kendime yetki vermeye çalıştım fakat bu sefer de böyle bir uyarı verdi. Ne yapmalıyım?- Ricardo Quaresma
- Konu
- güvenlik hata hatası
- Mesaj: 1
- Forum: Windows 11
-
1
iPhone 17 yerine Samsung Galaxy S26+ almak mantıklı mı?
Merhaba arkadaşlar, şu ana kadar hiç iPhone kullanmadım. Şu anda Redmi Note 9 Pro kullanıyorum. S26+ sipariş ettim. Sizce iPhone 17 alsam daha fazla memnun eder miydi?- 12649
- Konu
- hata iphone iphone 17
- Mesaj: 32
- Forum: Karşılaştırma
-
N
Mobil veri açıldıktan sonra tarayıcı DNS değişikliğinden dolayı hata veriyor
Merhaba, telefon tarayıcısında DNS'yi MullVad ya da CloudFlare sunucusuna bağlayınca, yani otomatik yapmayınca, mobil veri ile bağlantıda tarayıcıda hata veriyor ve erişim sağlamıyor. Bunu aşmanın bir yolu var mı?- NanoMetre
- Konu
- dns hata mobil mobil veri operatör veri
- Mesaj: 5
- Forum: İnternet Erişimi
-
NVIDIA App harici ekran kartına geçmeye çalışırken hata veriyor
Merhaba, ASUS TUF A16 (2024) RTX 4050, Ryzen 7 7445HS, 32 GB RAM, 512 GB SSD kullanıyorum. Fare olarak ise ASUS ROG Harpe Mini Core kullanıyorum. Armoury Crate indirmek istemediğim için (ağır, ayrıca G-Helper da kullanmıyorum) web site üzerinden bazı fare ayarlamaları yaptım. Ayarlamalar öncesi...- inters0
- Konu
- dahili ekran gpu hata nvidia
- Mesaj: 0
- Forum: Sistem Araçları
-
U
CS2'ye başlanır mı?
İçimde hep kalmıştır, çevremdeki eskide kalan birçok arkadaşım oynadı, ben de oynamak istiyorum ancak para yatırmayı düşünmüyorum ya da yatırılıyor mu bilmiyorum. Sadece bildiğim, seçkin için para gerekiyor sanırım. Hata mı olur? FACEIT vs. bir şeyler bahsediliyor, bilmiyorum. Öneriniz nedir?- Unlishimaide
- Konu
- cs 2 hata
- Mesaj: 23
- Forum: Counter-Strike
-
D
Hayatta yapılabilecek en büyük hata nedir?
Sizce nedir?- dvsvroowvwc18347
- Konu
- hata
- Mesaj: 18
- Forum: Konu Dışı
-
Xubuntu Wine'da Resident Evil çalıştırılırken hata veriyor
Selam. GOG'dan Resident Evil'in ilk oyununu satın aldım. Xubuntu Wine üzerinde çalıştırdığımda aşağıdaki hatayı veriyor: Bu durumda ne yapılabilir? Teşekkürler. -
Windows bootmgr encountered a security validation or internal error hatası
İlk defa format atmıyorum ama ilk defa bu hata geldi. Diskleri sildim format başladı %100 olduktan sonra bu hata çıktı. Secure Boot kapatıyorum ama tekrar bu ekran geliyor.- Emirhan 34
- Konu
- acil format hata yardım
- Mesaj: 47
- Forum: Teknik Destek
-
Çözüldü OCCT CPU ve RAM testi hata veriyor
00:00:00 - Info - Test schedule started at 2026-05-26 20:52:46 00:00:00 - Info - CPU + RAM - Initializing (Duration : 01:00:00) 00:00:00 - Info - CPU + RAM - Started (Duration : 01:00:00) 00:00:14 - Error - CPU + RAM - 29 error(s) found on physical core #2 - logical core #2 00:00:14 - Error -...- muhammetaktas122
- Konu
- hata occt testi
- Mesaj: 0
- Forum: Teknik Destek
-
R7 9800X3D & RX 9070 XT sistemde Valorant sebepsiz çökme sorunu
Arkadaşlar merhaba. Bu çöp oyunu yıllar önce bırakmıştım ama kardeşim rica ettiği için yüklemek istedim. Beraber girecektik. Yani her oyunu hatasız açan bilgisayar bu oyuna gelince çuvallıyor. LoL'de falan da sorun yok bu arada. Valorant'ta sadece sorun. Daha oyunu yeni yükledim. Eğitim moduna...- 15295
- Konu
- hata kapanıyor valorant windows windows 10
- Mesaj: 125
- Forum: Oyun Teknik Destek