tabi

  1. Kamu işçisi mi, 657'ye tabii tutulan memurluk mu?

    Sorum açık ve net arkadaşlar, hangisinin ne açıdan iyi yönleri var, hangisinin iyi yönleri ağır basıyor? Ek olarak bu ikisinden hangisinde izin günleri daha fazla elde ediliyor? Memur olup fazladan mesaiye kalındığı zaman yıl içerisinde belli oranda izin veriliyor diye biliyorum. Bunun dışında...
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…