ALCYONEUS

Uzman
Katılım
18 Ağustos 2024
Mesajlar
515
Çözümler
2
Beğeniler
262
Sorum açık ve net arkadaşlar, hangisinin ne açıdan iyi yönleri var, hangisinin iyi yönleri ağır basıyor? Ek olarak bu ikisinden hangisinde izin günleri daha fazla elde ediliyor? Memur olup fazladan mesaiye kalındığı zaman yıl içerisinde belli oranda izin veriliyor diye biliyorum. Bunun dışında ek gelir elde edebilme durumu olsun, vardiyalı çalışabilme gibi özellikler olsun, hangisinde daha etkili ve hangisinde memuriyetten atılma olasılığı daha az?
Özel sektörü biliyorsunuz, artık kölelik düzenine döndü. KPSS ile şansımı denemek istiyorum. Şu an bile alım yapılıyor ama kriterleri sağlamadığım için başvuramıyorum. Sadece nereye başvuru yaparsam benim için daha özgür ve rahat olur, onu merak ediyorum. Malumunuz, yanlış bir mesleğe gitmek insanın ömrünü çöp edebiliyor.
 
Sorum açık ve net arkadaşlar, hangisinin ne açıdan iyi yönleri var, hangisinin iyi yönleri ağır basıyor? Ek olarak bu ikisinden hangisinde izin günleri daha fazla elde ediliyor? Memur olup fazladan mesaiye kalındığı zaman yıl içerisinde belli oranda izin veriliyor diye biliyorum. Bunun dışında ek gelir elde edebilme durumu olsun, vardiyalı çalışabilme gibi özellikler olsun, hangisinde daha etkili ve hangisinde memuriyetten atılma olasılığı daha az?
Özel sektörü biliyorsunuz, artık kölelik düzenine döndü. KPSS ile şansımı denemek istiyorum. Şu an bile alım yapılıyor ama kriterleri sağlamadığım için başvuramıyorum. Sadece nereye başvuru yaparsam benim için daha özgür ve rahat olur, onu merak ediyorum. Malumunuz, yanlış bir mesleğe gitmek insanın ömrünü çöp edebiliyor.

Kamu işçisi 4D kadrosuna girebiliyorsanız en güzeli o.
 
KPSS ile şansımı denemek istiyorum. Şu an bile alım yapılıyor ama kriterleri sağlamadığım için başvuramıyorum.
Öncelikle atanabileceğin bir şehirde memur olmalısın. Büyükşehirlerde 90 puan bile alsan çok fazla orantısız rekabet söz konusu olduğundan aylarca işsiz kalabilirsin. Bu memurlukta 3 yılı dolduran kişilere şartlara göre tayin hakkı tanınabiliyor. O yüzden özel sektörde yaşadığın sorunların %10'ununu bile yaşamazsın.