telekomtel

  1. H

    Ankara'da Xiaomi Redmi Note 10S için tamirci önerisi

    Merhaba, Redmi Note 10S cihazım 3.5 aydır rafta. Cihazda ilk 2 gün dokumatik gitti geri geldi falan ondan sonraki gün dokunmatik düzeldi ama küçücük mavi bir şey ekranda vardı, sonra arada sırada ekran yine gitti, mavi leke büyümeye başladı. Büyüdü, büyüdü telefon kullanılamaz hale geldi...
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…