SweetFX kullanmayan herhangi bir grafik modunu enbseries.ini dosyası içerisinden proxy tanımlayarak Vulkan'ı da kullanabilirsin. SweetFX olduğu zaman proxy olarak SweetFX tanımlı oluyor o yüzden birlikte kullanamazsın. Yanlış hatırlamıyorsam icenhancer 4.0'da SweetFX yoktu onunla birlikte kullanabilirsin. Şu an bilgisayarda değilim o yüzden ancak bu kadar yardımcı olabiliyorum.
 
SweetFX kullanmayan herhangi bir grafik modunu enbseries.ini dosyası içerisinden proxy tanımlayarak Vulkan'ı da kullanabilirsin. SweetFX olduğu zaman proxy olarak SweetFX tanımlı oluyor o yüzden birlikte kullanamazsın. Yanlış hatırlamıyorsam icenhancer 4.0'da SweetFX yoktu onunla birlikte kullanabilirsin. Şu an bilgisayarda değilim o yüzden ancak bu kadar yardımcı olabiliyorum.
Hocam, musait olduğunuz zaman kurulumu anlatabilir misiniz ? Teşekkür ederim öneriniz için.
 
Merhaba, GTA 4'e başlayacağım. Şu an bir tek Vulkan mod kurulu. Mümkünse Vulkan mod ile uyumlu olsun. Eğer Vulkan ile uyumlu mod yoksa mecburen silip normal bir grafik modu kullanacağım.

Merhaba konudan bağımsız olarak bir şey sormak istiyorum sistemim gayet yeterli olmasına rağmen optimazasyonu kötü olduğu için düşük FPS alıyorum mod önerebilir misiniz?
 
Merhaba konudan bağımsız olarak bir şey sormak istiyorum sistemim gayet yeterli olmasına rağmen optimazasyonu kötü olduğu için düşük FPS alıyorum mod önerebilir misiniz?
Bu rehber işini görür.