Bende ondan da var, Hopper'dan önce onu kullandım 2 yıl, halen duruyor. 150' olduğu için evim Wi-Fi 5 dağıtımda yetersiz kalmıştı, bir tık Wi-Fi 6'ya geçtim ama giriş seviyesi için o da ideal. Onun tek eksisi ileride fiber gelirse değiştirmen gerekecek çünkü fiber desteği yok, ekstra DSL'de.
Hatta Omni'yi ben aldırdım sana, moderatörlerden rica edelim mesajlaşmamızı açsınlar, ben sana onu uyguna vereyim, hem de telafi etmiş olurum hatamı.
Hatta İstanbul'da isen elden de teslim ederim, 2 yıldır duruyor, işime de yaramıyor, senin işin görülsün en azından.