Ben de ondan da var, Hopper'dan önce onu kullandım 2 yıl, halen duruyor. 150' olduğu için evim Wi-Fi 5 dağıtımda yetersiz kalmıştı, bir tık Wi-Fi 6'ya geçtim ama giriş seviyesi için o da ideal. Onun tek - si ileride fiber gelirse değiştirmen gerekecek çünkü fiber desteği yok ekstra DSL'de.
Hatta omni yi ben aldırdım sana, modoratörlerden rica edelim mesajlaşmamızı açsınlar ben sana onu uyguna vereyim, hem de teleafi etmiş olurum hatamı

Hatta İstanbul'da isen elden de teslim ederim, 2 yıldır duruyor işime de yaramıyor, senin işin görülsün en azından.