1.900 TL'ye ATK Dragonfly A9 Plus alınır mı?

Bütçe
1.500-2.000 TL
1900 TL'ye A9 Plus asla alınmaz.

Bu fareler çıkmadan önce görüyorduk 1.900 TL'ye önerenleri . Asla alınmaz diye birşey denemez bu fareye özellikle kutu içeriği ve batarya olarak fiyatının üstünde bir ürün. Sadece daha iyi alternatifler var ikinci tercih olarak tercih edilir.
 

1900 TL'ye ne önermişim mesela örnek göster. Asla alınmaz derken 200 TL farkla çok daha iyisi varken neden arkadaşa 1900 TL'ye mekanik Switch'li uzatma Dongle'ı bile olmayan bana göre tek artısı kaplama ve batarya olan bir mouse önereyim ki. Hem Wraith'ten gram haz etmiyorum.
 



 
Genel bir şey söylemek istiyorum, @23783 mouse/klavye kategorisinde en çok öneri yaptığında o konuda en bilgili kişi öneri yapan kişi olmuyor maalesef. Ürünleri bizzat deneyimleyip inceleyen insanın yorumlarını ciddiye alırdım şahsen.

Bizzat 30-40 mouse deneyip sarı'dan satmış birisi olarak buraya yorum yaptığımda belki çoğu insan bu kim diyecek ama gelene geçene A9 Plus önermekten iyidir diye düşünüyorum.
 

Uzatma dongleını kimse iplemiyor dostum bilgin olsun. Bu farelerin stokları bitince gene A9 Plus önermeye başlayacak herkes emin ol. Asla alınmaz diyen sensin şimdide kendin dönmeye çalışıyorsun komik cidden. Sana burada kesinlikle A9 Plus alırdım demiyorum üstte de dedim zaten bende V9 tercih ederim ama A9 Plus asla alınmaz gibi birşey demen çok yanlış.


Deneyimlemedigimi nereden çıkardınız acaba?
 
@fortunee Sen neden bir anda bana tetiklendin ki yav? Ben asla "bütçeyi geçmemeliyiz" diye bir şey demedim, senin dediğin mouselar alınmaz diye bir şey hiç demedim. Hatta tam aksine bütçeyi geçebiliriz ama 700-800 gibi komik rakamlar olmamalı dedim. Ve senin dediğin farelerin de alınabilir olduğunu da söyledim. Ne bu kin? Ne bu hırs? @fortunee?
 
Hoca 2 tane aşırı farkı olmayan yeri belirttiği için 'asla alınmaz' kısmından vazgeçmiş olmuyor.
 

V9 modelinin skates performansını bizzat kullanma veya yakından inceleme fırsatım olmadı. Aldırdığım arkadaşlarımın cihazlarını da deneyemediğim için kesin konuşmak istemiyorum, yanılıyor olma ihtimalim var.
Bunun dışında yalnızca batarya avantajından dolayı aula yerine ATK tercih edilmesini çok mantıklı bulmuyorum. Şarj ömrü sadece batarya kapasitesine değil, kullanılan Mcu'ya ve genel donanım optimizasyonuna da bağlıdır. Ayrıca mouse tarafında optik Switch kullanılması da önemli bir artı.
Yanlış hatırlamıyorsam Aula'nın Amazon satıcı avantajı da bulunuyor. Genel malzeme ve donanım kalitesi açısından Aula'nın daha güçlü olduğunu düşünüyorum. Hatta sunduğu dahili bileşenler ve teknik özellikler göz önüne alındığında, Aula'nın donanım tarafında ATK'ya göre belirgin şekilde daha avantajlı olduğunu söyleyebilirim.


Sorun zaten daha iyi alternatiflerinin olması hocam, o yüzden ATK yerine aula şu an daha mantıklı. Kutu içeriği de gayet güzel. Yazılım ve şarj ömrü dışında aula bence daha üstün bir seçenek. Ama bu tartışmayı uzatmaya gerek yok. Alacak arkadaş henüz bir şey yazmadı, biz kendi aramızda tartışarak onun da kafasını karıştırmış olabiliriz bundan dolayı endişeliyim biraz.
 
Son düzenleme:

Onun stok biterse bu sefer de Amazon'dan SC680 öneririz. Aula SC680 26000DPI 7 Tuşlu Kablosuz Optik Gaming Oyuncu Mouse Siyah : Amazon.com.tr: Bilgisayar

Alternatif bitmez, yeter ki siz alternatif olduğu halde hem Wraith'ten hem de gereğinden fazla zam yapılmış A9 Plus önermeyin yeter.

Deneyimlemedigimi nereden çıkardınız acaba?

Ben sizi tanımıyorum profiliniz de gizli, forum da bazı yerler de mantıklı öneriler de yapıyorsunuz. Ama daha iyi bir alternatif varken sizin çıkıp ta A9 Plus bu bütçede asla alınmaz demek yanlış demenizi de doğru bulmuyorum. 200 TL farkla bir alternatif varken sizden bunu önermenizi beklerdim.


Sana tetiklenmedim ters bir şey de söylediğimi düşünmüyorum. 700-800 TL bir fark yok ortada. @SF26'nın dediği gibi N11'den 2300'e alınıyorsa ortada 350 TL gibi komik bir fark oluyor o performans için. Benim dediğimi Amazon'dan alırsa fark 200 TL. SF26'nın önerdiği mouse ile yani V9 Ultra Plus, V9 Pro Plus farkı sensör diye biliyorum yanlışım varsa düzeltebilirsiniz. @SF26


Katılıyorum. Ben kendime göre aradaki 200-350 TL fark için A9 Plus 1900 TL bütçede asla alınmaz dedim, halen de öyle düşünüyorum. Siz de 1950 TL'ye Wraith'ten A9 Plus önerisi yapabilirsiniz. Herkes aynı öneriyi yapacak diye bir şey yok. Diğer arkadaşlar V9 Pro Plus önerseydiniz Amazon'dan, bu sefer sizi mantıklı bulurdum.
 
Son düzenleme:
İkisi arasında sensör farkıyla birlikte minik bir coating farkı var. Coatingten tam emin değilim ama sensörden kesinlikle eminim.
ATK A9+'ın alınabilir kılan şey Amazon güvencesi olabilir belki ama V9 Ultra+'ın satıcısı İZMO Bilişim'in iştirakisi olduğu için güven sorunu da yaşayacağımız sanmıyorum.
Ben ATK A9+'un N11 platformu güvencesizliği hariç alınabilir olduğunu düşünmüyorum.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…