Bir de kargo ücretiyle swar50 koduna rağmen 1950 oluyor şu an A9 Plus. Tabii ki asla alınmaz diyeceğim arada 200 TL fark ile onu almak varken arkadaşın bütçesini aşmaya gerek yok diye bir tabir çok saçma.
Wraithtten yarın bir gün sorun yaşamayacağı ne malum, Amazon da şu ana kadar bu forumda kim sorun yaşadıysa sorunu çözmüş tabii ki Amazon önereceğim.
Üstüne indirimle gelen optik Switch'li
@TANTUNICIK muhtemelen V9 Pro Plus'ta uzatma dongle vardır diye düşünüyorum siz daha iyi bilirsiniz, ATK A9 Plus'ta yok çünkü. Tabii ki bunu önereceğiz.
A9 Plus'ın skatezleri de çok kötü bu arada ben A9 Ultra Max 2.0 kullanmış biri olarak söyleyebilirim A9 Ultra Max 2.0'ın bile skatezleri hiç tatmin edici değildi. Tek sevdiğim yönü bu A9 modellerinin kaplaması olabilir. Onun dışında Switch olarak da mekanik olduğu için bence hiç + yönü yok.