- Katılım
- 6 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 6.824
- Makaleler
- 2
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 6.254
Bu fareler çıkmadan önce görüyorduk 1.900 TL'ye önerenleri
Bu fareler çıkmadan önce görüyorduk 1.900 TL'ye önerenleri. Asla alınmaz diye bir şey denemez bu fareye özellikle kutu içeriği ve batarya olarak fiyatının üstünde bir ürün. Sadece daha iyi alternatifler var ikinci tercih olarak tercih edilir.
Bir de kargo ücretiyle swar50 koduna rağmen 1950 oluyor şu an A9 Plus. Tabii ki asla alınmaz diyeceğim arada 200 TL fark ile onu almak varken arkadaşın bütçesini aşmaya gerek yok diye bir tabir çok saçma.
Wraithtten yarın bir gün sorun yaşamayacağı ne malum, Amazon da şu ana kadar bu forumda kim sorun yaşadıysa sorunu çözmüş tabii ki Amazon önereceğim.
Üstüne indirimle gelen optik Switch'li @TANTUNICIK muhtemelen V9 Pro Plus'ta uzatma dongle vardır diye düşünüyorum siz daha iyi bilirsiniz, ATK A9 Plus'ta yok çünkü. Tabii ki bunu önereceğiz.
A9 Plus'ın skatezleri de çok kötü bu arada ben A9 Ultra Max 2.0 kullanmış biri olarak söyleyebilirim A9 Ultra Max 2.0'ın bile skatezleri hiç tatmin edici değildi. Tek sevdiğim yönü bu A9 modellerinin kaplaması olabilir. Onun dışında Switch olarak da mekanik olduğu için bence hiç + yönü yok.
Arkadaşın bütçeyi zorlamaya falan gerek yok. Arkadaşın bütçesi belli en fazla 200-300 TL bütçeyi geçerek önerebiliriz
1900 TL'ye ne önermişim mesela örnek göster. Asla alınmaz derken 200 TL farkla çok daha iyisi varken neden arkadaşa 1900 TL'ye mekanik Switch'li uzatma Dongle'ı bile olmayan bana göre tek artısı kaplama ve batarya olan bir mouse önereyim ki. Hem Wraith'ten gram haz etmiyorum.
Genel bir şey söylemek istiyorum, @23783 mouse/klavye kategorisinde en çok öneri yaptığında o konuda en bilgili kişi öneri yapan kişi olmuyor maalesef. Ürünleri bizzat deneyimleyip inceleyen insanın yorumlarını ciddiye alırdım şahsen.
Bizzat 30-40 mouse deneyip sarı'dan satmış birisi olarak buraya yorum yaptığımda belki çoğu insan bu kim diyecek ama gelene geçene A9 Plus önermekten iyidir diye düşünüyorum.
Hoca 2 tane aşırı farkı olmayan yeri belirttiği için 'asla alınmaz' kısmından vazgeçmiş olmuyor.Uzatma dongleını kimse iplemiyor dostum bilgin olsun. Bu farelerin stokları bitince gene A9 Plus önermeye başlayacak herkes emin ol. Asla alınmaz diyen sensin şimdide kendin dönmeye çalışıyorsun komik cidden. Sana burada kesinlikle A9 Plus alırdım demiyorum üstte de dedim zaten bende V9 tercih ederim ama A9 Plus asla alınmaz gibi birşey demen çok yanlış.
Bir de kargo ücretiyle swar50 koduna rağmen 1950 oluyor şu an A9 Plus. Tabii ki asla alınmaz diyeceğim arada 200 TL fark ile onu almak varken arkadaşın bütçesini aşmaya gerek yok diye bir tabir çok saçma.
Wraithtten yarın bir gün sorun yaşamayacağı ne malum, Amazon da şu ana kadar bu forumda kim sorun yaşadıysa sorunu çözmüş tabii ki Amazon önereceğim.
Üstüne indirimle gelen optik Switch'li @TANTUNICIK muhtemelen V9 Pro Plus'ta uzatma dongle vardır diye düşünüyorum siz daha iyi bilirsiniz, ATK A9 Plus'ta yok çünkü. Tabii ki bunu önereceğiz.
A9 Plus'ın skatezleri de çok kötü bu arada ben A9 Ultra Max 2.0 kullanmış biri olarak söyleyebilirim A9 Ultra Max 2.0'ın bile skatezleri hiç tatmin edici değildi. Tek sevdiğim yönü bu A9 modellerinin kaplaması olabilir. Onun dışında Switch olarak da mekanik olduğu için bence hiç + yönü yok.
Bu fareler çıkmadan önce görüyorduk 1.900 TL'ye önerenleri. Asla alınmaz diye bir şey denemez bu fareye özellikle kutu içeriği ve batarya olarak fiyatının üstünde bir ürün. Sadece daha iyi alternatifler var ikinci tercih olarak tercih edilir.
Uzatma dongleını kimse iplemiyor dostum bilgin olsun. Bu farelerin stokları bitince gene A9 Plus önermeye başlayacak herkes emin ol. Asla alınmaz diyen sensin şimdi de kendin dönmeye çalışıyorsun komik cidden. Sana burada kesinlikle A9 Plus alırdım demiyorum üstte de dedim zaten bende V9 tercih ederim ama A9 Plus asla alınmaz gibi bir şey demen çok yanlış.
@fortunee Sen neden bir anda bana tetiklendin ki yav? Ben asla "bütçeyi geçmemeliyiz" diye bir şey demedim, senin dediğin fareler alınmaz diye bir şey hiç demedim. Hatta tam aksine bütçeyi geçebiliriz ama 700-800 gibi komik rakamlar olmamalı dedim. Ve senin dediğin farelerin de alınabilir olduğunu da söyledim. Ne bu kin? Ne bu hırs? @fortunee?
V9 modelinin skates performansını bizzat kullanma veya yakından inceleme fırsatım olmadı. Aldırdığım arkadaşlarımın cihazlarını da deneyemediğim için kesin konuşmak istemiyorum, yanılıyor olma ihtimalim var.
Bunun dışında yalnızca batarya avantajından dolayı aula yerine ATK tercih edilmesini çok mantıklı bulmuyorum. Şarj ömrü sadece batarya kapasitesine değil, kullanılan Mcu'ya ve genel donanım optimizasyonuna da bağlıdır. Ayrıca mouse tarafında optik Switch kullanılması da önemli bir artı.
Yanlış hatırlamıyorsam Aula'nın Amazon satıcı avantajı da bulunuyor. Genel malzeme ve donanım kalitesi açısından Aula'nın daha güçlü olduğunu düşünüyorum. Hatta sunduğu dahili bileşenler ve teknik özellikler göz önüne alındığında, Aula'nın donanım tarafında ATK'ya göre belirgin şekilde daha avantajlı olduğunu söyleyebilirim.
Sorun zaten daha iyi alternatiflerinin olması hocam, o yüzden ATK yerine aula şu an daha mantıklı. Kutu içeriği de gayet güzel. Yazılım ve şarj ömrü dışında aula bence daha üstün bir seçenek. Ama bu tartışmayı uzatmaya gerek yok. Alacak arkadaş henüz bir şey yazmadı, biz kendi aramızda tartışarak onun da kafasını karıştırmış olabiliriz bundan dolayı endişeliyim biraz.
İkisi arasında sensör farkıyla birlikte minik bir coating farkı var. Coatingten tam emin değilim ama sensörden kesinlikle eminim.Sana tetiklenmedim ters bir şey de söylediğimi düşünmüyorum. 700-800 TL bir fark yok ortada. @SF26'nın dediği gibi N11'den 2300'e alınıyorsa ortada 350 TL gibi komik bir fark oluyor o performans için. Benim dediğimi Amazon'dan alırsa fark 200 TL. SF26'nın önerdiği mouse ile yani V9 Ultra Plus, V9 Pro Plus farkı sensör diye biliyorum yanlışım varsa düzeltebilirsiniz. @SF26
Katılıyorum. Ben kendime göre aradaki 200-350 TL fark için A9 Plus 1900 TL bütçede asla alınmaz dedim, halen de öyle düşünüyorum. Siz de 1950 TL'ye Wraith'ten A9 Plus önerisi yapabilirsiniz. Herkes aynı öneriyi yapacak diye bir şey yok. Diğer arkadaşlar V9 Pro Plus önerseydiniz Amazon'dan, bu sefer sizi mantıklı bulurdum.