Bütçe
10.000 TL

gurkank

Uzman
Katılım
27 Ocak 2025
Mesajlar
103
Beğeniler
48
Selam arkadaşlar. Direksiyon sistemim için monitör arayışına girdim. 32 inç 2K ve curved daha hoş olur sanırım. Curved olursa güzel olur. Önerilerinizi bekliyorum.
 
32" çok bilmiyorum ama ikinci el düşünürseniz Samsung G65B var hocam. 32" olanı karaborsa olmuş, sıfırı uçuk.
 
Selam arkadaşlar. Direksiyon sistemim için monitör arayışına girdim. 32 inç 2K ve Curved daha hoş olur sanırım. Curved olursa güzel olur. Önerilerinizi bekliyorum.

10 bine 2K 32 inç bulursun ama çok kalite bekleme derim. 15'e çıkarsan daha iyi şeyler bulursun bence.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Cumaya kadar beklerseniz yorumlarımı, görüşlerimi paylaşırım. Çok araştırdım bütçemi biraz daha zorlayıp bunu aldım keza Philips Evnia 34M2C3500L düşünüyordum ama bunda karar kıldım.

Ekran görüntüsü 2026-06-23 232039.webp
 
Cumaya kadar beklerseniz yorumlarımı, görüşlerimi paylaşırım. Çok araştırdım bütçemi biraz daha zorlayıp bunu aldım keza Philips Evnia 34M2C3500L düşünüyordum ama bunda karar kıldım.

Eki Görüntüle 259898
https://www.hepsiburada.com/lg-ultr...ng-monitor-p-HBCV0000CSBS8Q?magaza=Techburada bunu aldım ben de şimdi.
yorumları falan iyiydi alıp geçtim ana monitör olarak kullanmayacağım zaten.

Cumaya kadar beklerseniz yorumlarımı, görüşlerimi paylaşırım. Çok araştırdım bütçemi biraz daha zorlayıp bunu aldım keza Philips Evnia 34M2C3500L düşünüyordum ama bunda karar kıldım.

Eki Görüntüle 259898
Hayırlı olsun bu arada.
 
@gurkank aynı modeli mağazada inceledim, LG olanı sizin aldığınız pek beğenmedim. Parlaklık ve çerçeve kenarları biraz kalın gibi; yine de hayırlı olsun, fena değil 32" arıyorsanız.
İçime kurt düşürdünüz şimdi :D Yorumları da iyiydi aslında. Yarış oyunlarında kullanmak için aldım F1, asetto falan.

Görmedim ama siz atınca şöyle bi bakayım dedim en temel fark renk gamut seviyeleri ve HDR sanırım ama aşırı da fark olduğunu düşünmüyorum ikisi de çok iyi modeller bence.
Anladım. İşimi görür o zaman ya.