10.000 TL işlemci ve anakart önerisi

Bütçe
10.000 TL
@moon028 Kasanız nedir? Soğutucu da önereyim güzel bir O.C'da yaparsınız silikon iyiyse. Anakart o konuda üzmez. 5600X almadığınıza pişman değil mutlu olursunuz güzel bir ayarla.
 
https://www.sahibinden.com/ilan/iki...zen-5-7500f-islemci-16gb-ram-1195571669/detay Ankara içiyseniz öneririm. Onun dışında Yiğit'in attıkları yeterli.

Mantıklıymış ama maalesef istanbuldayım.

@moon028 kasanız nedir? Soğutucu da önereyim güzel bir O.C'da yaparsınız silikon iyiyse. Anakart o konuda üzmez.

Hocam kasa yüksek segment değil zamanında uygun olduğu için almıştım buyurun.

 
Ripjaws V'ler çift bloklu bir kule tipiyle sorun yaşatabilir. O yüzden önerim tek bloklu ancak Peerless Assassin gibi modellere taş çıkartan şu model olur. RAM'leri 2. ve 4. slotlara taktığınızda değeceğini sanmam. Normalde değse bile fan yukarı kaldırılabiliyor ancak genele göre Ripjaws V'ler 5-10mm daha yüksek olduğu için kasanıza sığmayabilir fanı yükseltince. 160mm desteği var kasanızın. A410 152mm, Peerless Assassin 120 SE ise 155mm. Fanı 6-7mm kaldırırsanız sığmaz yani.

Overclock yapmayacaksanız X123 öneririm @SF26'ün dediği gibi. Anakart ile birlikte gelen şu parçaları atmayın. X123, mandallı olduğu için bu siyah vidalı parçaları kullanıyorsunuz montaj esnasında.

X123'ün fiyatı da epey artmış 600 olmuş. Pek hak etmiyor o fiyatı.
 
https://www.sahibinden.com/ilan/iki...zen-5-7500f-islemci-16gb-ram-1195571669/detay Ankara içiyseniz öneririm. Onun dışında Yiğit'in attıkları yeterli.
Fiyatı hiç uygun değil. Üçünü de sıfır alsan zaten 10.240 TL tutuyor.

 

Öneriniz için teşekkür ederim OC yapmayı düşünmüyorum X123 alabilirim o fiyatta daha makulu yok sanırım.
 
@pawEn hocam ne diyorsunuz?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…