- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.753
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.400
O fiyata sıfır telefon güzel bir şey olmaz abi ama benim gibi Yepy'den Galaxy A53 alabilirsin. Yanlış hatırlamıyorsam 14.300'e almıştım 5 ay önce ve kamerası hafızası filan çok memnunum.
Artık güncelleme almayan eskimis A53 mü alsın. Cok komiksin. Bir de her yere yepy önerme dostum.