Bütçe
15.000 TL
O fiyata sıfır telefon güzel bir şey olmaz abi ama benim gibi Yepy'den Galaxy A53 alabilirsin. Yanlış hatırlamıyorsam 14.300'e almıştım 5 ay önce ve kamerası hafızası filan çok memnunum.

Artık güncelleme almayan eskimis A53 mü alsın. Cok komiksin. Bir de her yere yepy önerme dostum.
 
O fiyata sıfır telefon güzel bir şey olmaz abi ama benim gibi Yepy'den Galaxy A53 alabilirsin. Yanlış hatırlamıyorsam 14.300'e almıştım 5 ay önce ve kamerası hafızası filan çok memnunum.

A53 telefonu kullanan biri olarak şu devir için ben bile önermem.