Bütçe
150.000 TL
Ne yaptınız hocam? Güzel bir bütçe, ben son zamanlarda Trek Madonelara kafayı taktım çok güzel bir seri. Ne kullanıyorsunuz aktif olarak?
@SilentStealth
Umarım bu bütçede 105 Di2 gibi bir tercih yapmamışsınızdır. Yol bisikletlerinde 0 ile 2. el arasındaki fiyat farkı çok yüksek. Temiz bir 2. el bulmaya bakın daha almadıysanız bir şey. Bu bütçede güzel bir Ultegra Di2 çıkabilir. Ayrıca Di2 şartı ile eski bir nesil Di2 almanızı asla tavsiye etmiyorum. Yeni bir grup set olsun mekanik olsun daha mantıklı. Hobi amaçlı mı yapıyorsunuz?