2.000 TL'ye başlangıç için IEM kulaklık tavsiyesi

Bütçe
2.000 TL

athpaN

Başarılı
Katılım
18 Haziran 2024
Mesajlar
72
Çözümler
4
Beğeniler
49
Selamlar, YKS maratonum bittikten sonra bilgisayarımı yeniden kurma kararı aldım ve ekipmanımı yenilemek istiyorum. Odyofil biri olmadığımdan ötürü ses "iğrenç" gelmedikçe benim için çok bir problem olmayacaktır. Bu nedenle çok para dökmek istemiyorum.

Kulak üstü kulaklıkların, malum, terletmesi sebebiyle IEM kulaklık arayışına giriştim; 2.000 TL kadar bir bütçem var. Bass karakteri yakalayabileceğim bir kulaklık arıyorum. Aşırı hardcore bir oyuncu değilim, bütçemin elverdiği kadarını karşılasa bana yeter. Müzik için de dediğim gibi öyle odyofil değilim, yine ortalama düzey bir performans bana yeter.

Bu bütçede Tangzu Wan'er SG II Red Lion benim ilgimi çekmişti, başka önerileriniz olursa açığım. Bu kulaklığın da kablosu kısa, 1.2 metreymiş sanırım. Uzatma kablosu da gerekecek yani. Bir de, kulaklığı ve mikrofonu splitterla ayırıp anakartın 3.5mm kısmına mı takmak mantıklı, direkt USB-C olarak almak mı mantıklı yoksa 3.5mm olarak alıp ekstra Apple DAC satın almak mı bunu da merak ediyorum.

Dediğim gibi her türlü öneriye açığım, şimdiden teşekkürler.
 
@Simon
 
Tangzu Wan'er SG II Red Lion kullanıyorum. Ben açıkçası performansından çok memnunum.
Benim aldıklarım:
  1. TANGZU Wan'er S.G II IEM Kulaklık
  2. NiceHCK NK1 DAC/AMP Ses Kartı
  3. VegGieg 3.5mm TRSS Aux Kulaklık Mikrofon Ses Uzatma Kablosu 2 Metre : Amazon.com.tr: Elektronik
Mikrofon performansı açısından yorum yapamayacağım. Ayrı bir mikrofon kullanıyorum. DAC olarak aldığım ürünün stoğu kalmamış. Apple DAC alabilirsiniz. Kablo kısa, ek bir uzatma şart.
CS2 için de eq ayarlarını bu şekilde gerçekleştirdim. bknz.
 
Tangzu'nun ses çipi performansı çok iyi değil bir Apple DAC güzel gider.
Red Lion + Apple dongle tavsiye ederim. Hepsi toplam olarak butceye uygun.
Tavsiyeleriniz için teşekkür ediyorum hocalarım. Söylediğiniz şekilde yapacağım gibi duruyor.


Paylaştığınız için çok teşekkür ederim hocam. EQ ayarı da soracaktım aslında da aldığım kulaklığa göre konu açayım demiştim, diğer hocalarımın da tavsiyesi doğrultusunda Wan'er'i alacağım zaten. EQ ayarları da aradan çıkmış oldu.

Yeniden teşekkür ederim hepinize, çok sağolun.
 
Siz de yaşarsanız belki diye yaşadığım bir problemi de anlatayım. Bazı oyunlarda, genellikle indie olanlar, ses gelmeme problemi oldu. Ses denetim masasında ses örneklemesini en yükseğe almayın. 24/48000 en ideali.

 
1. Ürünü kullanıyorum, CS2 için konuşacak olursam ses kalitesi mükemmel, mikrofonuma bağlı çalışıyor, Maono PD100X'e bağlı şekilde gayet iyi performans veriyor. Yaz aylarında Cloud 3 çekilebilir dert değil.
 
Anladım hocam, dikkat ederim mutlaka. Çok sağolun tavsiyeleriniz için
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…