Selamlar, YKS maratonum bittikten sonra bilgisayarımı yeniden kurma kararı aldım ve ekipmanımı yenilemek istiyorum. Odyofil biri olmadığımdan ötürü ses "iğrenç" gelmedikçe benim için çok bir problem olmayacaktır. Bu nedenle çok para dökmek istemiyorum.
Kulak üstü kulaklıkların, malum, terletmesi sebebiyle IEM kulaklık arayışına giriştim; 2.000 TL kadar bir bütçem var. Bass karakteri yakalayabileceğim bir kulaklık arıyorum. Aşırı hardcore bir oyuncu değilim, bütçemin elverdiği kadarını karşılasa bana yeter. Müzik için de dediğim gibi öyle odyofil değilim, yine ortalama düzey bir performans bana yeter.
Bu bütçede Tangzu Wan'er SG II Red Lion benim ilgimi çekmişti, başka önerileriniz olursa açığım. Bu kulaklığın da kablosu kısa, 1.2 metreymiş sanırım. Uzatma kablosu da gerekecek yani. Bir de, kulaklığı ve mikrofonu splitterla ayırıp anakartın 3.5mm kısmına mı takmak mantıklı, direkt USB-C olarak almak mı mantıklı yoksa 3.5mm olarak alıp ekstra Apple DAC satın almak mı bunu da merak ediyorum.
Dediğim gibi her türlü öneriye açığım, şimdiden teşekkürler.