Bütçe
2.500 TL

sadoshima

Başarılı
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
80
Çözümler
2
Beğeniler
26
Merhaba.
Modem almaktan vazgeçtim ve özellikle QoS, Airtime Fairness, Beamforming gibi özellikleri olan, şu anki çöp modemim ZTE ZXHN H168A'dan daha iyi erişim alanı olan bir router arıyorum. Wi-Fi 7 olması isteğimdir fakat kaliteli bir Wi-Fi 6 da olabilir. Maksimum bütçem 2.500 TL. Gözüme TP-Link Archer BE230 takıldı, gerçekten güzel modem gibi duruyor. Önerilerinize açığım. Router paramın hakkını versin istiyorum. İyi günler dilerim.
 
Merhaba.
Modem almaktan vazgeçtim ve özellikle QoS, Airtime Fairness, Beamforming gibi özellikleri olan, şu anki çöp modemim ZTE ZXHN H168A'dan daha iyi erişim alanı olan bir router arıyorum. Wi-Fi 7 olması isteğimdir fakat kaliteli bir Wi-Fi 6 da olabilir. Maksimum bütçem 2.500 TL. Gözüme TP-Link Archer BE230 takıldı, gerçekten güzel modem gibi duruyor. Önerilerinize açığım. Router paramın hakkını versin istiyorum. İyi günler dilerim.
BE230 güzeldir. Keeneticden daha stabil hatta.
 
Hocam peki bufferbloat nasil? Beamforming vs. zaten Wi-Fi 6'da gerekli ozellikler olmustu bunda da vardir sanirim
Bufferbloatı hakkında forumlarda süperonline şikayetleri var hep. Ping yükselmesinden bahsediliyor. QoS 500/500'den başlayıp stabil olana kadar çıkarsan sıkıntı yok.
 
Bufferbloatı hakkında forumlarda süperonline şikayetleri var hep. Ping yükselmesinden bahsediliyor. QoS 500/500'den başlayıp stabil olana kadar çıkarsan sıkıntı yok.
Zaten 100/20 VDSL kullaniyorum simdilik. Herhangi bir sorun cikarmaz sanirim.

Bufferbloatı hakkında forumlarda süperonline şikayetleri var hep. Ping yükselmesinden bahsediliyor. QoS 500/500'den başlayıp stabil olana kadar çıkarsan sıkıntı yok.
Hocam biraz daha arastirdim ve Archer AX55 buldum. Dedigim gibi eger Beamforming, QoS ozelligi vs varsa alacaktim. Sizce Archer AX55 nasil?
 
Zaten 100/20 VDSL kullaniyorum simdilik. Herhangi bir sorun cikarmaz sanirim.


Hocam biraz daha arastirdim ve Archer AX55 buldum. Dedigim gibi eger Beamforming, QoS ozelligi vs varsa alacaktim. Sizce Archer AX55 nasil?
Üstüne biraz daha konulup BE230 alınması daha iyi. AX55 daha giriş-orta segment bir router.
 
Üstüne biraz daha konulup BE230 alınması daha iyi. AX55 daha giriş-orta segment bir router.
Tamamdir hocam tesekkur ederim yardiminiz icin.

Üstüne biraz daha konulup BE230 alınması daha iyi. AX55 daha giriş-orta segment bir router.
Hocam, bir soru daha soracağım. Bende bakır kablo aboneliği var, fiber gelmedi daha maalesef. Benim şu anki modemimin Wi-Fi özelliğini kapatıp router'ı access point'e mi almam gerekiyor? QoS icin de ben Turk Telekom kullaniyorum, sorun cikar mi? Bufferbloat testinde kablo uzerinden de kablosuz da C aliyorum.
 
Son düzenleme: