Merhaba.
Modem almaktan vazgeçtim ve özellikle QoS, Airtime Fairness, Beamforming gibi özellikleri olan, şu anki çöp modemim ZTE ZXHN H168A'dan daha iyi erişim alanı olan bir router arıyorum. Wi-Fi 7 olması isteğimdir fakat kaliteli bir Wi-Fi 6 da olabilir. Maksimum bütçem 2.500 TL. Gözüme TP-Link Archer BE230 takıldı, gerçekten güzel modem gibi duruyor. Önerilerinize açığım. Router paramın hakkını versin istiyorum. İyi günler dilerim.
Merhaba.
Modem almaktan vazgeçtim ve özellikle QoS, Airtime Fairness, Beamforming gibi özellikleri olan, şu anki çöp modemim ZTE ZXHN H168A'dan daha iyi erişim alanı olan bir router arıyorum. Wi-Fi 7 olması isteğimdir fakat kaliteli bir Wi-Fi 6 da olabilir. Maksimum bütçem 2.500 TL. Gözüme TP-Link Archer BE230 takıldı, gerçekten güzel modem gibi duruyor. Önerilerinize açığım. Router paramın hakkını versin istiyorum. İyi günler dilerim.
Hocam, bir soru daha soracağım. Bende bakır kablo aboneliği var, fiber gelmedi daha maalesef. Benim şu anki modemimin Wi-Fi özelliğini kapatıp router'ı access point'e mi almam gerekiyor? QoS icin de ben Turk Telekom kullaniyorum, sorun cikar mi? Bufferbloat testinde kablo uzerinden de kablosuz da C aliyorum.
Hocam, bir soru daha soracağım. Bende bakır kablo aboneliği var, fiber gelmedi daha maalesef. Benim şu anki modemimin Wi-Fi özelliğini kapatıp router'ı access point'e mi almam gerekiyor? QoS icin de ben Turk Telekom kullaniyorum, sorun cikar mi? Bufferbloat testinde kablo uzerinden de kablosuz da C aliyorum.