6 yıldır kullandığım Oppo Reno 2Z telefon artık emekli olmaya başladı. Brawl Stars oynarken bile telefon leş gibi ısınıyor. Pil kapasitesi desen zaten 3-4 saat anca dayanıyor oynarsam. Piyasasına tam hakim değilim ama 20-50 bin TL arasında bir telefon arıyorum. Kullandığım telefon 128 GB ve ben daha 60 GB'sini bile dolduramadım. Genelde telefonu basit oyunlar ve aramalara bakmak, arada fotoğraf-video çekmek için kullanırım. O yüzden öyle çok üst model bir şey düşünmüyorum, verdiğim paranın hakkını verse yeter. Şu anki telefonun Helio P90 işlemcisi bile benim için gayet yeterli. kamerası üzmese, şarjı da uzun gitse benim için yeterlidir. Tasarım ve ekranı fasafiso falan önemli değil benim için. Çalışsın yeter.
(2. el ve iPhone modeli düşünmüyorum.)