Merhaba, az önce böyle bir arama aldım. Kişiyi engelledim. İleride bir daha olmaması için ne yapmalıyım? Beni meraklandıran asıl konu, ben daha hattı yeni aldım. Yani 1 veya 2 hafta oldu açalı ve WhatsApp dışında hiç bir yere numaram ile kaydolmadım. Nasıl buldular beni?
WhatsApp'dan yazarak IBAN isteyen ve basit işlemler karşılığında 50 TL, 100 TL gibi rakamlar ödeyen dolandırıcılar var aman dikkat. İlk etapta alacağınız birkaç lira keyifli gelebilir, bu hataya düşmeyin. Bu tarz numaralar kullanarak yapıyorlar.
Bu dolandırıcılık tekniğini bana 2 yıl önce denemişlerdi. O zaman aldığım paraya sınıftaki arkadaşlarımla bir şeyler içmiştik. Parayı alıp yemi yutmamak hoş geliyor.
Merhaba, az önce böyle bir arama aldım. Kişiyi engelledim. İleride bir daha olmaması için ne yapmalıyım? Beni meraklandıran asıl konu, ben daha hattı yeni aldım. Yani 1 veya 2 hafta oldu açalı ve WhatsApp dışında hiçbir yere numaram ile kaydolmadım. Nasıl buldular beni?
Hattı yeni aldığınızda %90 ihtimalle eski birisinin numarasını kullanıyorsunuz. Sizin numaranız tamamen sıfır değil muhtemelen, başka birisinden devralmışsınız.
Adamla dalga geçin, "ülkenizde su yoksa kargolayabilirim" yazın. Dolandırıcı zaten, çok da bir şey olmaz
Beni de aradı buna benzer bir numara. Para istiyordu Türkçe açız falan filan bende annesi hakkında özgülerde bulundum ayrıca Türkiye'de saat bu, bu saatlerde ararlarsa anneleri hakkında yorumlarda bulunulacağını sabah vakitlerinde araması gerektiğini söyledim özür diledi kapattı.
Hattı yeni aldığınızda %90 ihtimalle eski birisinin numarasını kullanıyorsunuz. Sizin numaranız tamamen sıfır değil muhtemelen, başka birisinden devralmışsınız.
Adamla dalga geçin, "ülkenizde su yoksa kargolayabilirim" yazın. Dolandırıcı zaten, çok da bir şey olmaz