25.000 TL bütçede OLED monitör alınır mı? OLED pişman eder mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mamistv1
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 127
  • Etiketler Etiketler
    oled
Bütçe
25.000 TL

Mamistv1

Uzman
Katılım
27 Ocak 2025
Mesajlar
169
Çözümler
1
Beğeniler
81
Bütçem en fazla 25k.
Aklımda olan modeller:


OLED'de en başta metinlerde bulanıklık gibi bir sürü sorun oluyormuş. Ayrıca yanıkta oluyormuş. 15.000 TL'ye sorunsuz 4K IPS almak varken 25.000 TL'ye sorunlu ve muhtemelen 3 yıla OLED yanığı oluşacak monitör almak biraz kötü bir fikir gibi geliyor. Görsel açıdan kullanana şölen yaratıyor ama çok sorunu var. Sizce ne yapmalıyım?
 
3 yıla yanık oluşacak diye kural yok yeter ki düzgün kullanın. Çok sorunu falan yok tek artısı derin siyahlar da değil. Bir daha standart IPS monitör kullanasım gelmiyor OLED kullandıktan sonra.
 
3 yıla yanık oluşacak diye kural yok yeter ki düzgün kullanın. Çok sorunu falan yok tek artısı derin siyahlar da değil. Bir daha standart IPS monitör kullanasım gelmiyor OLED kullandıktan sonra.
Cevabınız için teşekkür ederim.
Sizce Gigabyte GO27Q24 modeli nasıl? Yoksa bütçe çıkıp Asus ROG Strix OLED XG27AQDMES veya MSI MAG 273QP QD-OLED gibi modellere mi bakılmalı?
 
Eledim.

Sizin bir fikriniz var mı?

Bir ara ben de sizin gibi OLED alma niyetindeydim, hâlâ da niyetim var. Hatırladığım kadarıyla Samsung OLED'lerin alınmaması için bazı nedenler vardı ama şu an detayları pek hatırlamıyorum. Onun haricinde Asus'ların iyi olduğunu ve bu yüzden o modellerde karar kıldığımı anımsıyorum. Aynı şekilde MSI OLED'ler de güzeldi ama üstünden zaman geçince neyin ne olduğunu unuttum. Monitörlerin isimleri birbirine çok benzediği için modelleri karıştırıp yanlış yorum yapabilirim; o yüzden 'şunu seçin' diye nokta atışı bir model öneremem.
 
273QP güzel model. Asus da üzmez muhtemelen.

Hatırladığım kadarıyla Samsung OLED'lerin alınmaması için bazı nedenler vardı ama şu an detayları pek hatırlamıyorum.
Mat kaplamadan dolayı. Başka nedeni yok.
 
Tüm cevap yazan herkese teşekkür ederim. ASUS modeli çok hoşuma gitti, 5.000 TL eksiğim var, tamamlar tamamlamaz onu alacağım gibi duruyor.
 
bir haftadır Gigabyte MO27Q2A kullaniyorum oled hayatima ilk defa tv ile girdi o goruntu kalitesini alinca insan birakamiyor televizyon telefondan sonra monitoru de oled e cevirdim amazonda 22k civarina satiliyor suan
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…