OLED'de en başta metinlerde bulanıklık gibi bir sürü sorun oluyormuş. Ayrıca yanıkta oluyormuş. 15.000 TL'ye sorunsuz 4K IPS almak varken 25.000 TL'ye sorunlu ve muhtemelen 3 yıla OLED yanığı oluşacak monitör almak biraz kötü bir fikir gibi geliyor. Görsel açıdan kullanana şölen yaratıyor ama çok sorunu var. Sizce ne yapmalıyım?
3 yıla yanık oluşacak değil oluşabilir ve bu oluşacak yanık muhtemelen çok uzun saatler ekranda kalan bir şey veya gün içinde saatlerce oynadığın bir oyunun HUD'u olacak ama bu dediklerimin günden güne aynen uzun saatler ekranda olması lazım ama oluşacak yanma günlük kullanımını ciddi etkilemez gene kullanırsın. Düzgün şekilde bakımını yaparak kullan bütün önlemleri aç yanma olasılığı en düşük şekilde kullanırsın yanma durumunu takma keyfini çıkar. 2K Oledlerde metinler IPS'e nazaran daha kötü evet ama ciddi problem değil bence. 4K IPS yerine kesinlikle 2K Oled seçerdim.