Bütçe
25.000 TL

Duran Şatıroğlu

Çalışkan
Katılım
7 Ocak 2026
Mesajlar
44
Beğeniler
17
Merhaba.

Dizi, film, office ve bazen de CS 1.6 oynamak için bir laptop almayı düşünüyorum. Bütçem maksimum 25.000 TL. Gözüme çarpan sadece Lenovo Ideapad Slim 3 oldu. Onun da kronik sorunu var mı bilmiyorum.

Bana 2 sene önce kronik sorunlu 15IAX9I aldırdınız. Tekrar ateşe atmayın beni.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Merhaba.

Dizi, film, office ve bazen de CS 1.6 oynamak için bir laptop almayı düşünüyorum. Bütçem maksimum 25.000 TL. Gözüme çarpan sadece Lenovo Ideapad Slim 3 oldu. Onun da kronik sorunu var mı bilmiyorum.

Bana 2 sene önce kronik sorunlu 15IAX9I aldırdınız. Tekrar ateşe atmayın beni.
Bütçesinin kralı:


iGPU olarak güçlü bir alternatif. İşinizi fazlasıyla görür.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Var mı kronik sorunu? Battery drain, fazla ısınma, anakart yanma vs.?
Şu ana kadar yaygın ve alınmaz dedirtecek bir kronik arıza raporu yok. Kullanıcı şikayetleri daha çok birkaç noktada toplanıyor. Onlar da ne olabilir, işte fan eğrileri biraz sıkıntı denmiş, boşta bazen fan devreye girebiliyormuş. Kasası plastik. Bir de ekranı IPS ama yine nit değeri biraz düşük kalabiliyor. Onun dışında pek rastlamadım şikayetlere.

Zaten bu bütçede genelde i5-12450H veya 13420H, veya U serisi işlemciler bulunabiliyor. Ama 7735HS'nin iGPU tarafında kayda değer bir farkı var. İçerisindeki 680M epey başarılı. CS 1.6'yı geçtim, düşük ayarlarda AA oyunları bile oynatır.
 
Şu ana kadar yaygın ve alınmaz dedirtecek bir kronik arıza raporu yok. Kullanıcı şikayetleri daha çok birkaç noktada toplanıyor. Onlar da ne olabilir, işte fan eğrileri biraz sıkıntı denmiş, boşta bazen fan devreye girebiliyormuş. Kasası plastik. Bir de ekranı IPS ama yine nit değeri biraz düşük kalabiliyor. Onun dışında pek rastlamadım şikayetlere.

Zaten bu bütçede genelde i5-12450H veya 13420H, veya U serisi işlemciler bulunabiliyor. Ama 7735HS'nin iGPU tarafında kayda değer bir farkı var. İçerisindeki 680M epey başarılı. CS 1.6'yı geçtim, düşük ayarlarda AA oyunları bile oynatır.
Tamam. Bunun farkı nedir?
@mortem.dll
 
Son düzenleme: