Telefon çıkalı 4 yıl geçmiş neyi eskimedi? Sıfır kapalı kutu bulsa telefonu açtığında pil %85 sağlık ile çıkacak hala iPhone 13 eski değil diyorsunuz ya.
PS6 duyduk, duymadınız mı? Ayrıca ben kaç yılın geçtiğinin pek öneminin olmadığını söyledim. Senin argümanın ise daha garip, ona bakarsan Dying Light 1, 2 ve 3'ten daha iyi. Oyunculara göre de bu böyle şahsi fikrim değil. DL1 çıkalı olmuş 10 sene.
@Deniz744, oyunlar ile telefonlar ayni mi? Tam olarak nerede gariplik? Oyunlarin yeni versiyonlarinin cikmasi eski oyunu oldurmez ama yeni telefonlar eskileri oldurur. Firma yenisini alman icin ugrasir. Bosuna her sene yeni telefon cikmiyor. Evet, bir oyuncuya gore onceki oyunlar yenilerden iyi olabilir. Ama kimse iPhone 13, iPhone 17'den iyidir diyemez. Ayni seyler degiller.
@Deniz744, oyunlar ile telefonlar ayni mi? Tam olarak nerede gariplik? Oyunlarin yeni versiyonlarinin cikmasi eski oyunu oldurmez ama yeni telefonlar eskileri oldurur. Firma yenisini alman icin ugrasir. Bosuna her sene yeni telefon cikmiyor. Evet, bir oyuncuya gore onceki oyunlar yenilerden iyi olabilir. Ama kimse iPhone 13, iPhone 17'den iyidir diyemez. Ayni seyler degiller.
Oyunlardan ornek veren ben degilim. Oyunlari muhabbete hic sokmadim bile. Sadece karsi arguman sundum.
13 tasidigi teknolojiler ile bugun telefonlarindan uzak. Bu da benim onu "eski bir cihaz" olarak tanimlamama yetiyor. Kullandigi panel guncelde var mi? Hayir. Kamera sensorleri? Hayir. Islemci? Hayir. Peki, bunlarin ustune nesiller konulmus mu? Evet. Buna katilmak zorunda degilsin ama benim icin eski bir model. Sadece PS5 ornegi alakasizdi, buna elestiride bulundum.