25.000 TL'ye ikinci el iPhone 13 önerisi

Bütçe
20.000-25.000 TL
Telefon çıkalı 4 yıl geçmiş neyi eskimedi? Sıfır kapalı kutu bulsa telefonu açtığında pil %85 sağlık ile çıkacak hala iPhone 13 eski değil diyorsunuz ya.

Bir şeyin eskiliğini ve kalitesini belirleyen şey kaç yıl önce çıktığı değildir. Ona bakarsan PS5 5,5 yıl önce çıktı, eskidi mi?

Veya oyun olarak bakarsan Minecraft taaa 2009 da çıktı. Eskimiş bir oyun mu?
 
Minecraft 2 ya da PS6 duyduk mu? iPhone 14, 15, 16 ve 17 geldi. 13'un alacagi 2 bilemedin 3 guncelleme kaldi. PS5 ve Minecraft icin bunlar gecerli mi?
 
Minecraft 2 ya da PS6 duyduk mu? iPhone 14, 15, 16 ve 17 geldi. 13'un alacagi 2 bilemedin 3 guncelleme kaldi. PS5 ve Minecraft icin bunlar gecerli mi?

PS6 duyduk, duymadınız mı? Ayrıca ben kaç yılın geçtiğinin pek öneminin olmadığını söyledim. Senin argümanın ise daha garip, ona bakarsan Dying Light 1, 2 ve 3'ten daha iyi. Oyunculara göre de bu böyle şahsi fikrim değil. DL1 çıkalı olmuş 10 sene.
 
@Deniz744, oyunlar ile telefonlar ayni mi? Tam olarak nerede gariplik? Oyunlarin yeni versiyonlarinin cikmasi eski oyunu oldurmez ama yeni telefonlar eskileri oldurur. Firma yenisini alman icin ugrasir. Bosuna her sene yeni telefon cikmiyor. Evet, bir oyuncuya gore onceki oyunlar yenilerden iyi olabilir. Ama kimse iPhone 13, iPhone 17'den iyidir diyemez. Ayni seyler degiller.
 

Kimse 17 13'ten iyidir demedi 1
2 sen de oyunlardan örnek verdin kendinle çelişiyosun.
3 25 bine 17 bul 2 kasa alacağım.
 
Kimse 17 13'ten iyidir demedi 1.
Ben de boyle bir sey dedin demedim.
2 sen de oyunlardan örnek verdin kendinle çelişiyorsun.
Oyunlardan ornek veren ben degilim. Oyunlari muhabbete hic sokmadim bile. Sadece karsi arguman sundum.

13 tasidigi teknolojiler ile bugun telefonlarindan uzak. Bu da benim onu "eski bir cihaz" olarak tanimlamama yetiyor. Kullandigi panel guncelde var mi? Hayir. Kamera sensorleri? Hayir. Islemci? Hayir. Peki, bunlarin ustune nesiller konulmus mu? Evet. Buna katilmak zorunda degilsin ama benim icin eski bir model. Sadece PS5 ornegi alakasizdi, buna elestiride bulundum.
3 25 bine 17 bul 2 kasa alacağım.
Fiyatina gore mi eski - yeni diyecegiz? 7 bine S9 var, S26 yok. Demek ki, S9 yeni? Bundan ne anlamam gerekiyor?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…