Yoksa bende 30 k lık ekran kartı gösterip çıkabilir misiniz hocam derim. :D
Önerdiğim ekran kartı 30 k değil 28k. 21 k ya 4060 ti öneriyorsun haklı gibi yazıyorsun.
Al sana 21 k ya kart. 4060 ti rakibi bile değil. Önerdiğin kart soğutması rezil olan ventus tabii bunu bilmediğini düşünüyorum.
 
Önerdiğim ekran kartı 30 k değil 28k. 21 k ya 4060 ti öneriyorsun haklı gibi yazıyorsun.
Al sana 21 k ya kart. 4060 ti rakibi bile değil. Önerdiğin kart soğutması rezil olan ventus tabii bunu bilmediğini düşünüyorum.
AMD İstemiyorum hocam, teşekkürler gene de. Bekleyeceğim bakalım yarın incehesabın indirim günü var belki bir şeyler düşürürüm.
 
Arkadaş zaten bu kartı değiştirmiş , bendede bu var ve bu rx7700xt yi çöpe atacağım maalesef.

Önerdiğim ekran kartı 30 k değil 28k. 21 k ya 4060 ti öneriyorsun haklı gibi yazıyorsun.
Al sana 21 k ya kart. 4060 ti rakibi bile değil. Önerdiğin kart soğutması rezil olan ventus tabii bunu bilmediğini düşünüyorum.
Bilmiyorum hocam sağolun , AMD çöpünün nvidiadan daha iyi olduğunu bilmiyordum kusura bakmayın ee takıla takıla oyun oynar artık RX7800XT ile.
 
Son düzenleme: