27 inç 4K OLED monitör kullanan birisi olarak gönül rahatlığı ile diyebilirim ki ısınma yok denecek kadar az oluyor sizin alacağınız modeli bilemem ama en azından bendeki Samsung Odyssey G81sf 4.nesil OLED monitörde ısınma sorunu diyecek bir şekilde sorun olmadı hatta şimdi kontrol ettim elimi bile ısıtmıyordu monitörün arkasına dokunduğumda öyle diyeyim. Son olarak Samsung'un direkt mağazasından aldım ben ilk aldığımda monitörde görüntü de sorun oluştu, görüntünün yarısı gitti öyle diyeyim Samsung güzel bir şekilde ilgilendi benimle iki seçenek sundular ya sıfırıyla değişim olur, ya da tamir olur ek olarak +7 bin TL para da verebiliriz dediler sorun bizden kaynaklı olduğu için ben sıfırıyla değişim istedim onlarda ikiletmeden adresime yolladılar sıfır monitörü ha şunu da eklemem de fayda var bende ki sorun ilk 1 ay içinde olduğundan direkt sıfırıyla değişim yaptılar belki bu sorun 3 ay sonra olsa iade teklifini de sunarlardı o kadarını bilemiyorum tabii son dediğim benim tahminim.