270K Plus geçmeye değer mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan UnkownTecho
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 360

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
772
Çözümler
2
Beğeniler
211

@Recep Baltaş değerli Recep hocam benim şu an sistemim R7 9800X3D var anakartım MSI Tomahawk X870 var RAM'lerim G.Skill Z5 Neo 64 GB 6000MHz CL30 var sence 270K geçmeme değer mi? Intel heves ediyorum fakat boşa bir masraf mı harcamış olurum? Bana bu konu hakkında bilgi verir misin kafam çok karışık vallahi.
Ekran kartım RTX 5080 Galax exg.


Hazır sistemim hocam 270k ve anakart alacağım yani alırsam yeterli oluyor.


Çok istiyorum Intel sistemi lakin tam karar veremedim hocam geçsem mi geçmesem mi diye genelde FPS oynarım ama şu sıralar Cyberpunk gibi hikayeli oyunlar oynamaktayım.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bence gerek yok. Çok heves ettiyseniz ve render işleri ile de uğraşıyorsanız geçilebilir.
 
10. 9. 8. 7. 6. 5. 4. 3. .2. 1. 0. Tamam. Sakinim. Geçen gün 270K Plus çıktı ve incelemesini yaptık.


İncelemeyi izlersen neden geçmemen geretiğini anlarsın zira performans olarak 9800X3D'ye yaklaşamıyor maalesef. Ayrıca sene sonunda Nova Lake çıkacakken neden böyle bir masraf yapasın ki?

 
270k Plus'ta Intel başarılı oldu. Fakat elinizde zaten gayet güzel bir sistem var bu sistemi bozmanıza gerek yok.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu konuyu dün de açtınız. Onay bekliyorsunuz ama gelmeyecek. Geçerseniz de pişman olacaksınız. Ne diye yani? Sırf değişiklik olsun diye mi?
 
Değişiklik istiyorsan X870e anakart al ya da ekran kartını güncelle.
 

Üzgünüm ama daha gereksiz bir hamle olamaz muhtemelen.

"Geçmeyin."
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…