kubatotuzsubat111

Başarılı
Katılım
18 Mayıs 2025
Mesajlar
379
Beğeniler
168
Trendyol asistan ile iade isteyebiliyorum şu an. Ama satıcıya gittikten sonra ne olur, bilmiyorum.

Tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Eğer iade alınmaz derseniz, boşuna kargo şubesine gitmek istemiyorum. Ürünün herhangi bir bozuk yanı yok, zarar falan da görmedi. İade etmek isteme sebebim, gramajı düzgün vermemesi ve uygulamanın berbat olması. Kedim zaten kilo verme aşamasında bir düzen olur amacıyla aldım da işte.
Markası Xenon Smart, satıcıda Xenon Smart.
Bu arada ürün bu:

https://ty.gl/eq6rjkgibme5a
 
Trendyol asistan ile iade isteyebiliyorum şu an. Ama satıcıya gittikten sonra ne olur, bilmiyorum.

Tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Eğer iade alınmaz derseniz, boşuna kargo şubesine gitmek istemiyorum. Ürünün herhangi bir bozuk yanı yok, zarar falan da görmedi. İade etmek isteme sebebim, gramajı düzgün vermemesi ve uygulamanın berbat olması. Kedim zaten kilo verme aşamasında bir düzen olur amacıyla aldım da işte.
Markası xenon Smart, satıcıda xenon Smart.
Bu arada ürün bu:

https://ty.gl/eq6rjkgibme5a

İlk önce iade talep edin ve nasıl geldiyse öyle paketleyip gönderin büyük ihtimal satıcı kabul edecektir hadi diyelim ki kabul etmedi ürün size geri gelmeden henüz kargo sürecinde Trendyol ile görüşün ve durumu aynen olduğu gibi tüm şeffaflığı ile anlatın bunun öncesinde göndermeden önce iyice her yerini kutu ve faturasını fotoğraflayın kabul etmezlerse isteyebiliyorlar Trendyol müşteri hizmetleri yardımcı olacaktır.
 
İlk önce iade talep edin ve nasıl geldiyse öyle paketleyip gönderin büyük ihtimal satıcı kabul edecektir hadi diyelim ki kabul etmedi ürün size geri gelmeden henüz kargo sürecinde Trendyol ile görüşün ve durumu aynen olduğu gibi tüm şeffaflığı ile anlatın bunun öncesinde göndermeden önce iyice her yerini kutu ve faturasını fotoğraflayın kabul etmezlerse isteyebiliyorlar Trendyol müşteri hizmetleri yardımcı olacaktır.

Hocam fotoğraf falan çekmedim ama sorun olmaz umarım. Ürün bana geldiği gibi yerine koymaya çalıştım biraz uzun sürdü ama düzgün oldu her yerini bantladım üstündeki faturayı falan da yırtmamışım iyi ki. Kutusuna koymadan önce temizleyebildiğim kadar temizledim ama mamanın döndüğü tartıldığı parçanın içini temizleyemedim umarım sorun etmezler. Size de teşekkür ederim :).
 
Hocam fotoğraf falan çekmedim ama sorun olmaz umarım. Ürün bana geldiği gibi yerine koymaya çalıştım biraz uzun sürdü ama düzgün oldu her yerini bantladım üstündeki faturayı falan da yırtmamışım iyi ki. Kutusuna koymadan önce temizleyebildiğim kadar temizledim ama mamanın döndüğü tartıldığı parçanın içini temizleyemedim umarım sorun etmezler. Size de teşekkür ederim :).

Önemli değil hocam merak etmeyin fotoğraf olmasa da kabul edeceklerdir illaki merak etmeyin umarım sorunsuz şekilde halledersiniz.