30.000 TL hazır sistem önerisi

Bütçe
30.000
NVIDIA isteniyorsa bu alınır.

AMD isteniyorsa bu alınır. AMD oyunlarda biraz daha yüksek fps veriyor.
 
Kusura bakma ama NVIDIA ile AMD GPU arasında nasıl fark olmaz? AMD saf güçte daha iyi olabilir ama NVIDIA'da RTX HDR Super Resolution DSR remix DLSS vs. var azımsanacak özellikler değil.
Ray Tracing'e RTX diyip AMD ekran kartlarında açamadığını düşünen birisine ne anlatsam boş.
 
Ray Tracing'e RTX diyip AMD ekran kartlarında açamadığını düşünen birisine ne anlatsam boş.
Sen ne anlaatıyon dostum. RTX HDR HDR monitörler ve TV'ler için ne kadar güzel bir özellik biliyor musun hiç? Nvidia omniverse üreticiler için ne kadar iyi biliyor musun? DSR'ı hiç kullandın mı? 1440P monitörde 1080p video izlerken super resolution kullandın mı? Hadi DLSS RT PT FG geçiyorum daha kötü de olsa AMD'de var. Ama Nvidia ila AMD arasında fark yok demek sadece FPS düşünerek yapılan bir yorumdur.
 
Pahalı. Hadi içindeki parcalar iyi olsa neyse de o da yok. 2-3K koysa kule tipi sogutucu parasina 7800XT sistem bile alabiliyordu bir kac gun onceye kadar.
NVIDIA ile AMD arasinda nerede fark yok demişim acaba? Şöyle basit bir konuyu bile nası hemen kedi-köpek kavgasina ceviriyorsunuz aklim almiyor. Bu kadar dik görüş zarar.

Eksi yönünden fark yok demişim. Orada ekran karti disindaki parçalardan bahsettim. Altinda ekran kartindan bahsediyorum.
 
Tabii ki attığım sisteme kötü demediniz. Sizi linçlemeye de çalışmıyorum kesinlikle. Sevdiğim bir insansınız. Sadece laf kalabalığı olmasın diye açıklama yaptım. Nvidia tarafında zaten atılabilecek güzel bir sistem atmışsınız.
 
Pahalı. Hadi içindeki parcalar iyi olsa neyse de o da yok. 2-3K koysa kule tipi sogutucu parasina 7800XT sistem bile alabiliyordu bir kac gun onceye kadar.
Hocam 7500F-4060Ti ikilisiyle en ucuz bu satılıyor. Bilinir sitelerin hepsine baktım. Gözümden kaçan varsa da bilmiyorum.
 

İki sistemde güzel ama Vulkan sistem pahalı. 28k bandında olsa onu alıp SSD, RAM belki anakart yükseltmesi yapılır derdim ama aynı fiyatta 7700XT varken öbürü saçma oluyor. Tabi iki sisteme de ek soğutucu farz olduğu için kafadan +1.500₺ eklenmesi gerektiğini de unutmamak lazım.


AMD'de RTX yok hocam bilmiyor musun. RTX DLSS, JPEG, PNG, .EXE, IYIP bunların hepsi çok önemli özellikler. Ben örneğin oyuna girerken 350 tane özellik açmadan oynayamam.
 

Stutter sorununu yasayan herkes 6000 serisinde yasamiyor mu? Bahsedilen 3-4 kişi de 6000 serisinde yaşıyor sorunu. Arkadaşım da 6800XT ile yaşıyordu.
Aralarinda neredeyse fark yok. Aynı şeyin laciverti diyebileceğimiz bileşenler var. Devasa bir fark yok 4060 ile 7700XT arasindaki gibi.

Pardon hocam ya .dll'i nasıl atlarım benim hatam (!).
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…