Kusura bakma ama NVIDIA ile AMD GPU arasında nasıl fark olmaz? AMD saf güçte daha iyi olabilir ama NVIDIA'da RTX HDR Super Resolution DSR remix DLSS vs. var azımsanacak özellikler değil.
Sen ne anlaatıyon dostum. RTX HDR HDR monitörler ve TV'ler için ne kadar güzel bir özellik biliyor musun hiç? Nvidia omniverse üreticiler için ne kadar iyi biliyor musun? DSR'ı hiç kullandın mı? 1440P monitörde 1080p video izlerken super resolution kullandın mı? Hadi DLSS RT PT FG geçiyorum daha kötü de olsa AMD'de var. Ama Nvidia ila AMD arasında fark yok demek sadece FPS düşünerek yapılan bir yorumdur.
Pahalı. Hadi içindeki parcalar iyi olsa neyse de o da yok. 2-3K koysa kule tipi sogutucu parasina 7800XT sistem bile alabiliyordu bir kac gun onceye kadar.
Sen ne anlaatıyon dostum. RTX HDR HDR monitörler ve TV'ler için ne kadar güzel bir özellik biliyor musun hiç? Nvidia omniverse üreticiler için ne kadar iyi biliyor musun? DSR'ı hiç kullandın mı? 1440P monitörde 1080p video izlerken super resolution kullandın mı? Hadi DLSS RT PT FG geçiyorum daha kötü de olsa AMD'de var. Ama Nvidia ila AMD arasında fark yok demek sadece FPS düşünerek yapılan bir yorumdur.
NVIDIA ile AMD arasinda nerede fark yok demişim acaba? Şöyle basit bir konuyu bile nası hemen kedi-köpek kavgasina ceviriyorsunuz aklim almiyor. Bu kadar dik görüş zarar.
Eksi yönünden fark yok demişim. Orada ekran karti disindaki parçalardan bahsettim. Altinda ekran kartindan bahsediyorum.
@cloex Yahu ben nerede sizin attığınız sistem kötü dedim? Niye fikir bile belirtmediğim şey hakkında linçlemeye çalışıyorsunuz? 7700 XT tercih etmek isterse onu alsın, fena değil o sistem de zaten. Ben AMD ile yaşadığım olumsuz deneyimler sonucunda AMD önermek istemiyorum, tercih etmek isterse konu sahibi sizin attığınızı alır zaten...
Tabii ki attığım sisteme kötü demediniz. Sizi linçlemeye de çalışmıyorum kesinlikle. Sevdiğim bir insansınız. Sadece laf kalabalığı olmasın diye açıklama yaptım. Nvidia tarafında zaten atılabilecek güzel bir sistem atmışsınız.
Pahalı. Hadi içindeki parcalar iyi olsa neyse de o da yok. 2-3K koysa kule tipi sogutucu parasina 7800XT sistem bile alabiliyordu bir kac gun onceye kadar.
İki sistemde güzel ama Vulkan sistem pahalı. 28k bandında olsa onu alıp SSD, RAM belki anakart yükseltmesi yapılır derdim ama aynı fiyatta 7700XT varken öbürü saçma oluyor. Tabi iki sisteme de ek soğutucu farz olduğu için kafadan +1.500₺ eklenmesi gerektiğini de unutmamak lazım.
Pahalı. Hadi içindeki parcalar iyi olsa neyse de o da yok. 2-3K koysa kule tipi sogutucu parasina 7800XT sistem bile alabiliyordu bir kac gun onceye kadar.
NVIDIA ile AMD arasinda nerede fark yok demişim acaba? Şöyle basit bir konuyu bile nası hemen kedi-köpek kavgasina ceviriyorsunuz aklim almiyor. Bu kadar dik görüş zarar.
Eksi yönünden fark yok demişim. Orada ekran karti disindaki parçalardan bahsettim. Altinda ekran kartindan bahsediyorum.
AMD'de RTX yok hocam bilmiyor musun. RTX DLSS, JPEG, PNG, .EXE, IYIP bunların hepsi çok önemli özellikler. Ben örneğin oyuna girerken 350 tane özellik açmadan oynayamam.
İyi de ben arkadaşın attığı sisteme yönelik bir eleştiri yazmadım zaten? O kötü bunu al gibi bir fikir de belirtmedim. O sistem de iyi. AMD ekran kartıyla ''stutter'' sorunu yaşanabiliyor. Bu forumda bu sorunu yaşayan birkaç kişi NVIDIA'ya geçiş yaparak sorunu çözdü. Ben de aynı sorunu yaşadığım için kendim memnun kalmadığım bir şeyi başkasına tavsiye etmeyi doğru bulmuyorum. Almak isterse yine onu alır, kendi tercihi.
Cuma günü satışa çıkartılan ''19.000 TL'ye DDR5 sistem'' diye pazarlanan sisteme göre dedim bunu, ucuzlukçu değilim. Sistemdeki bileşenler de genel olarak eli yüzü düzgün parçalar. SSD daha iyi olabilirdi. Kasa da 750W olan seçilebilir, fiyat farkı az. Seçilmezse de mevcut ürün giriş seviye olsa da kullanılabilir.
İki sistemde güzel ama Vulkan sistem pahalı. 28k bandında olsa onu alıp SSD, RAM belki anakart yükseltmesi yapılır derdim ama aynı fiyatta 7700XT varken öbürü saçma oluyor. Tabi iki sisteme de ek soğutucu farz olduğu için kafadan +1.500₺ eklenmesi gerektiğini de unutmamak lazım.
AMD'de RTX yok hocam bilmiyor musun. RTX DLSS, JPEG, PNG, .EXE, IYIP bunların hepsi çok önemli özellikler. Ben örneğin oyuna girerken 350 tane özellik açmadan oynayamam.