Bütçe
30.000 TL
Katılım
10 Ocak 2025
Mesajlar
332
Beğeniler
92
Merhaba,

Evden işe işten eve mantığıyla bir bisiklet almak istiyorum ve hissiyatı, uzun vadede kullanım için dağ bisikleti olmasını istiyorum. Bir sınırı olmasın dağda, bayırda her yerde kullanayım. 30k bütçeyi asla aşmamasını istiyorum. 27-28-29.000 TL'ye kadar da olur. Salcano Asos 20 Full SLX 20 vites gibi modelleri seviyorum.

Marka:

Bianchi, Salcano, Carraro, Kron gibi markalar olabilir.

Amaç:

Her yere gideyim. (Günlük)

Sağlık Durumum:

  • Reflü
  • Ciğer Sönüklüğü
  • Fibromiyalji
  • Pectus Excavatum (Kunduracı Göğsü)
  • Sol kol Sindaktili operasyonlusu

Boy ve Kilo:

1.84/67

Kadro boyu 48 uygun olabilir. Kadronun düz olmasını MTB kadrosu gibi açılı olmasını istemiyorum.
Bütün marka ve model önerilerinizi beklerim.

Teşekkürler.
 
enMerhaba,

Evden işe işten eve mantığıyla bir bisiklet almak istiyorum ve hissiyatı, uzun vadede kullanım için dağ bisikleti olmasını istiyorum. Bir sınırı olmasın dağda, bayırda her yerde kullanayım. 30k bütçeyi asla aşmamasını istiyorum. 27-28-29.000 TL'ye kadar da olur. Salcano Asos 20 Full SLX 20 vites gibi modelleri seviyorum.

Marka:

Bianchi, Salcano, Carraro, Kron gibi markalar olabilir.

Amaç:

Her yere gideyim. (Günlük)

Sağlık Durumum:

  • Reflü
  • Ciğer Sönüklüğü
  • Fibromiyalji
  • Pectus Excavatum (Kunduracı Göğsü)
  • Sol kol Sindaktili operasyonlusu

Boy ve Kilo:

1.84/67

Kadro boyu 48 uygun olabilir. Kadronun düz olmasını MTB kadrosu gibi açılı olmasını istemiyorum.
Bütün marka ve model önerilerinizi beklerim.

Teşekkürler.

Merhaba,

Bende aktif Yol bisikleti kullanıyorum, bildiğim bir kaç modeli atayım, bir bakarsın.
Dağ bisikletlerinde üst borusu düz olanı bulmak zordur; hatta tam düzü yoktur, o yüzden seçenekler azalıyor. Şehir bisikleti biraz daha yatkındır ama toprak yolda da kullanmak istiyorum dediğin için olabildiğince düz olanları atmaya çalıştım.


Ama önerim gerçekten toprakta çok sürmeyeceksen, şehir bisikleti alman yönünde olur. Çünkü rahatsızlıklarım var demişsin, şehir bisikleti daha konforlu olur senin için; sürüşü de daha rahattır.

 
Merhaba,

Bende aktif Yol bisikleti kullanıyorum, bildiğim bir kaç modeli atayım, bir bakarsın.
Dağ bisikletlerinde üst borusu düz olanı bulmak zordur; hatta tam düzü yoktur, o yüzden seçenekler azalıyor. Şehir bisikleti biraz daha yatkındır ama toprak yolda da kullanmak istiyorum dediğin için olabildiğince düz olanları atmaya çalıştım.


Ama önerim gerçekten toprakta çok sürmeyeceksen, şehir bisikleti alman yönünde olur. Çünkü rahatsızlıklarım var demişsin, şehir bisikleti daha konforlu olur senin için; sürüşü de daha rahattır.

Şehir bisikletlerinin kadrolarını ve görselliğini çok seviyorum. Fakat attığınız modellerde amortisör olmadığını görüyorum. Bu daha çok taşı toprağı kemiklerimde hissedeceğim anlamına gelmez mi? Birde gidonun bu tarz olması değil de normal olması ya da dağ bisikletlerindeki gibi olmasını daha çok benimsiyorum. Asla o gidona alışamayabilirim. Ayrıca masraf da çıkarıp değişmek de gerekebilir mi?

Not: Ciğerimi açmak için kilitli pedala alışmak niyetindeyim. Çünkü sert pedal kullanmamdan dolayı ciğerimi uzun vadede sağlam bir hale getirebilirim diye düşünüyorum. Hatta aynakol değişmek gerekirse daha hızlı gitmek ve kalflara daha çok kilitli pedal ile yük bindirdiğimde daha iyi hissederim. BU konuda da öneriniz var mı?

İkinci ele güvensem şunu alabilirdim.
 
Son düzenleme:
Şehir bisikletlerinin kadrolarını ve görselliğini çok seviyorum. Fakat attığınız modellerde amortisör olmadığını görüyorum. Bu daha çok taşı toprağı kemiklerimde hissedeceğim anlamına gelmez mi? Birde gidonun bu tarz olması değil de normal olması ya da dağ bisikletlerindeki gibi olmasını daha çok benimsiyorum. Asla o gidona alışamayabilirim. Ayrıca masraf da çıkarıp değişmek de gerekebilir mi?

Attığım şehir bisikletlerinin birinde amortisör var ama o zaman ben size asıl yapmanız gerekeni söyleyim.
Şehir bisikleti havası alıp görsel olarak da dağ bisikleti keyfi almak istiyorsan dağ bisikleti alıp lastiklerini slip lastik yapmak, çünkü asfalt dağ bisikleti lastiklerini aşırı derecede tutar ve seni çok yorar. Bu, yıllardır ülkemizde çoğu kişinin halen anlayamadığı bir şey.

Örnek vereyim,
Bu lastik ile,
bu lastik aynı oranda tutuş sağlamaz.

Çoğu kişi dişli olanın daha iyi tutacağını zanneder ama öyle değil; F1 yarışlarındaki gibi düşünün.

Senin yapacağın dağ bisikleti alıp, aldığın yere söyleyip slip lastik taktırman.

Şehir bisikletlerinin kadrolarını ve görselliğini çok seviyorum. Fakat attığınız modellerde amortisör olmadığını görüyorum. Bu daha çok taşı toprağı kemiklerimde hissedeceğim anlamına gelmez mi? Birde gidonun bu tarz olması değil de normal olması ya da dağ bisikletlerindeki gibi olmasını daha çok benimsiyorum. Asla o gidona alışamayabilirim. Ayrıca masraf da çıkarıp değişmek de gerekebilir mi?

Not: Ciğerimi açmak için kilitli pedala alışmak niyetindeyim. Çünkü sert pedal kullanmamdan dolayı ciğerimi uzun vadede sağlam bir hale getirebilirim diye düşünüyorum. Hatta aynakol değişmek gerekirse daha hızlı gitmek ve kalflara daha çok kilitli pedal ile yük bindirdiğimde daha iyi hissederim. BU konuda da öneriniz var mı?


İkinci ele güvensem şunu alabilirdim.

2. el risk işi bilmediğin bir bisikletçiden ya da birinden alınmaz. Resimlere iyi bakarsan diskler bitmiş, kadro çizikleri çok fazla, zincirde aynı şekilde bitik gibi duruyor. 40 bin TL'ye değer bir hali kalmamış yani :)