Bütçe
4.000 TL

HeroCXT

Gelişen
Katılım
19 Haziran 2026
Mesajlar
4
Beğeniler
1
Merhaba arkadaşlar, bundan 4 ay önce yine böyle bir konu açmıştım. O zaman bana ATK Z1 V2 aldırmıştınız, fakat mouseden çok memnun kalmamıştım. Şansım olacak ki faremin mikro takılma sorunu vardı ve scroll tuşu bozulmuştu. Garantiye yolladım ve sıfır ile değişim ya da para iadesi yapacaklarını söylediler. Para iadesini seçtim tabii ki de. Öncelikle elim 18-19 cm civarında. Z1'de yaşadığım en büyük sorun sağ kısmının fazla ergo olması. Tutarken çok fazla rahat hissedememiştim çünkü fareyi kaldırarak oynayan biriyim ani dönüşlerde. Fazla da sıkıyorum, sağ parmağım sürekli masaya sürtüyordu.

Eski kullandığım mouse Dareu A950'ydi, hafifliğini döndürmesini çok seviyordum ama yine tam olarak rahat edememiştim, biraz küçük kalmıştı. Yani anlatmak istediğim mouse elimde kaybolmasın, elim dışarıya çok taşmasın. Tutuşum palm/claw karışık bir tutuş şeklim var, yorumlarınızı bekliyorum.

(Not: Sayfa ileri gidip geri dönme yan tuşları olmaması da olur, hiç kullanmıyorum. 2. el 4.000 TL'lik ürün de atabilirsiniz.)
 



VGN karne10 kodu ile düşüyor.