İyi Sosyaller arkadaşlar.
Şu an elimde ASUS TUF 4070 Ti ekran kartı mevcut. Ve 4K monitör kullanıyorum.
ASUS TUF markasından almış olmama rağmen, en yüksek watt değerine ulaştığında 80 derece sıcaklık görüyorum.
1 sene oldu daha alalı. Garantiye gönderip termal macun yeniletsem 20 gün beklemem gerekecek. Kendim yenileyim desem garantisi iptal olacak. Kısacası ne yapacağımı şaşırdım.
5080 Super çıkana kadar idare edip sonrasında ASUS ROG markasından 5080 Super almayı düşünüyorum. Gerçekten artık soğutması iyi bir kart istiyorum.
Sizce 5080 Super çıkana kadar 4070 Ti'yi 80 derece sıcaklıkta kullanıp sonrasında 5080 Super'e geçmeli miyim? Yoksa kartı servise yollayıp termal macun yeniletip 6000 serisi çıkana kadar kullanmaya devam mı etmeliyim?
1. Seçenek daha mantıklı geliyor. Çünkü 4K için 4070 Ti zaten yetersiz. Hem de ASUS ROG serisi alırım sıcaklık sorunu da çözülmüş olur, 1 taşla 2 kuş.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Şu an elimde ASUS TUF 4070 Ti ekran kartı mevcut. Ve 4K monitör kullanıyorum.
ASUS TUF markasından almış olmama rağmen, en yüksek watt değerine ulaştığında 80 derece sıcaklık görüyorum.
1 sene oldu daha alalı. Garantiye gönderip termal macun yeniletsem 20 gün beklemem gerekecek. Kendim yenileyim desem garantisi iptal olacak. Kısacası ne yapacağımı şaşırdım.
5080 Super çıkana kadar idare edip sonrasında ASUS ROG markasından 5080 Super almayı düşünüyorum. Gerçekten artık soğutması iyi bir kart istiyorum.
Sizce 5080 Super çıkana kadar 4070 Ti'yi 80 derece sıcaklıkta kullanıp sonrasında 5080 Super'e geçmeli miyim? Yoksa kartı servise yollayıp termal macun yeniletip 6000 serisi çıkana kadar kullanmaya devam mı etmeliyim?
1. Seçenek daha mantıklı geliyor. Çünkü 4K için 4070 Ti zaten yetersiz. Hem de ASUS ROG serisi alırım sıcaklık sorunu da çözülmüş olur, 1 taşla 2 kuş.
Siz ne düşünüyorsunuz?