ASUS ROG astral 5080 bile 90 bin bandında. Super'in fiyatını hayal bile edemiyorum. Bütçe yetiyorsa 120-125K'ya 5090 al geç.
5090 bile alsam Asus rog serisinden alırım hocam. Benim sistem komple Asus rog'dan olacak. O yüzden ne yapsam bilemedim. 5090 astral 160 bin Tl falan. 5080 alınmaz VRAM dolayısıyla. 5080 Süper astral çıktığında fiyatına bakacam. 100 bin bandında olursa alır geçerim.
 
Konu hakkımdaki fikriniz nedir hocam ? Sonuna kadar okursanız çok sevinirim.
Kartınızın sıcaklık dereceleri bir sorun teşki etmiyor kanaatimce, performans odaklı ürünlerin yük altında iken sıcak çalışması olağan bir durum.
Buradaki asıl konu kartın yük altında stabil ve verimli çalıştığını doğrulamak olmalı.

5080 S bekleyebilirsiniz ama fiyatının absürt olacağı bariz. Üretici ve seriye bağlı olarak 8
70-120 bin arası fiyatlar olağan keza bu paraya da RTX 5090 bulunabiliyor. 🤔
 
İyi Sosyaller arkadaşlar.

Şu an elimde ASUS TUF 4070 Ti ekran kartı mevcut. Ve 4K monitör kullanıyorum.

ASUS TUF markasından almış olmama rağmen, en yüksek watt değerine ulaştığında 80 derece sıcaklık görüyorum.

1 sene oldu daha alalı. Garantiye gönderip termal macun yeniletsem 20 gün beklemem gerekecek. Kendim yenileyim desem garantisi iptal olacak. Kısacası ne yapacağımı şaşırdım.

5080 Super çıkana kadar idare edip sonrasında ASUS ROG markasından 5080 Super almayı düşünüyorum. Gerçekten artık soğutması iyi bir kart istiyorum.

Sizce 5080 Super çıkana kadar 4070 Ti'yi 80 derece sıcaklıkta kullanıp sonrasında 5080 Super'e geçmeli miyim? Yoksa kartı servise yollayıp termal macun yeniletip 6000 serisi çıkana kadar kullanmaya devam mı etmeliyim?

1. Seçenek daha mantıklı geliyor. Çünkü 4K için 4070 Ti zaten yetersiz. Hem de ASUS ROG serisi alırım sıcaklık sorunu da çözülmüş olur, 1 taşla 2 kuş.

Siz ne düşünüyorsunuz?
80 derecede kaç RPM fanlar?