4K monitöre geçtiğime pişman oldum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mychar276
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 23
  • Görüntüleme Görüntüleme 336
Var var da 2K çözünürlük aldığımda bu monitör kötü çalışıyor, 4K da harika olan monitör 2k olunca rezil tam anlamıyla.

Ryzen 9 7950X + GALAX GeForce RTX™ 4090 SG 1-Click OC + Samsung 990 Pro 2TB SSD + 16x2 6000MHz CL32 DDR5 Kingston Ram + Arctic LF 3 Pro 420mm
 

4090'ı 4K yoruyorsa biz PC'yi çöpe atalım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…