mychar276
Becerikli
- Katılım
- 20 Eylül 2025
- Mesajlar
- 111
- Beğeniler
- 55
Sıkça şu propagandayı duymuşsunuzdur; 2K ara form ya 1080p devam ya da 4K olmalı monitör.
Ben de şu an bilgisayarımı toplarken 4K monitöre geçtim, sevdiğim oyunların bir çoğunda UI Scaling olmadığı için hiçbirini oynayamıyorum. Ve çoğunda mod vesaire çözüm yok.
Civ V bayılıyorum, oynayabilmek için çözünürlüğü 2K çekmek zorunda kalıyorum. Monitör düzgün çalışmıyor 4K dışında.
Rise of nations oynayamıyorum. Warcraft 3 oynayamıyorum. Bunun gibi bir sürü sevdiğim old school oyunları oynayamıyorum.
LoL bile zar zor oynuyorum, neyse ki UI Scale özelliği getirdiler. İstediğim gibi scale olmuyor. Fare küçük kalıyor.
Keşke şöyle pahalı bir 2K monitör alsaydım da 4K geçmeseydim. Ben pişmanım.
Ben de şu an bilgisayarımı toplarken 4K monitöre geçtim, sevdiğim oyunların bir çoğunda UI Scaling olmadığı için hiçbirini oynayamıyorum. Ve çoğunda mod vesaire çözüm yok.
Civ V bayılıyorum, oynayabilmek için çözünürlüğü 2K çekmek zorunda kalıyorum. Monitör düzgün çalışmıyor 4K dışında.
Rise of nations oynayamıyorum. Warcraft 3 oynayamıyorum. Bunun gibi bir sürü sevdiğim old school oyunları oynayamıyorum.
LoL bile zar zor oynuyorum, neyse ki UI Scale özelliği getirdiler. İstediğim gibi scale olmuyor. Fare küçük kalıyor.
Keşke şöyle pahalı bir 2K monitör alsaydım da 4K geçmeseydim. Ben pişmanım.