Bütçe
54.000 TL
Batarya açısından S26 Plus daha memnun edecektir. Çıkabiliyorsanız S26 Plus alın. A serisine de bence bulaşılmaz. S serisi sizi senelerce götürür. A serisine göre kat kat mutlu yapar.
 
S serisi uzun vadede A serisinden daha iyi olur, uzun ömürlülük ve uzun vadede mantık olarak S26 daha mantıklı.
Eğer kullanım amacı değişmeyecek ise son çıkan A serisi cihaz da onu 5 yıl rahat götürür. (A56, A57 gibi A serisinin en yüksek modelleri sandığınız gibi kötü cihazlar değil.)
 
Dostlar 3 saat içinde telefon sipariş vereceğim kesin karar verdim. Sadece sosyal medyada gezinirim ve şarjı hemen bitsin istemem. Görüntüsü iyi olsun isterim. Almışken en iyisi olsun istiyorum bütçeme göre. 28 yaşındayım, kendimi bildim bileli iPhone kullanırım ama hiç 0 telefonum olmadı, hep aileden geçen eski iPhone'ları kullandım. Samsung denemek istiyorum. Telefon bilgim 0'a yakın. Bütçem 55 bin. Bu bütçeye göre en iyi hangi telefonu alabilirim? Bütçeyi zorlayıp S26 Plus'a çıkmayı değer mi? Veya bu kadar paralara gerek yok deyip bu fiyat bandında şunu alsan daha iyi diyebileceğiniz bir telefon olur mu? Gelen yorumlara göre 3 saat içinde sipariş vereceğim.

Samsung S26 > 54 bin TL link: https://www.amazon.com.tr/Samsung-Depolama-Telefonu-Özelleştirilmiş-4300mAh/dp/B0GP1GZKTC/

Samsung S26 Plus > 64.800 TL link: Samsung Galaxy S26Plus Kobalt Mor, 256GB Depolama, Yapay Zeka Telefonu, 12GB Bellek, Özelleştirilmiş AP, Photo Assist, 50MP Kamera, 4900mAh Pil : Amazon.com.tr: Elektronik
İhtiyacınızın üstünde bir cihaz.
 
Ömürlük için değer alıp 7 sene kullanmak için alıyorsan s serisi tercih et.
Batarya açısından S26 Plus daha memnun edecektir. Çıkabiliyorsanız S26 Plus alın. A serisine de bence bulaşılmaz. S serisi sizi senelerce götürür. A serisine göre kat kat mutlu yapar.
Eğer kullanım amacı değişmeyecek ise son çıkan A serisi cihaz da onu 5 yıl rahat götürür. (A56, A57 gibi A serisinin en yüksek modelleri sandığınız gibi kötü cihazlar değil.)
İhtiyacınızın üstünde bir cihaz.
Aynen, almışken ömürlük olsun istiyorum. Ömürlük derken lafın gelişi. Yani bir daha telefon ölene kadar değiştirmem. Normalde bu akşam sipariş verecektim ama kullanıma göre fiyat değmez yorumu fazla gelince biraz daha düşüneyim dedim.