Bütçe
70.000 TL

n3t4

Uzman
Katılım
16 Eylül 2024
Mesajlar
297
Beğeniler
144
70.000-75.000₺ bütçe ile FPS odaklı bir sistem toplamaya çalışıyoruz. Ekran kartı tarafında düşüncemiz 2. el ve bunun için 30.000₺ nakit bütçemiz var. Diğer bileşenler tarafında ise 7800X3D ve B850M Force anakart konusunda sabitiz.

2. el olarak nasıl bir ekran kartı tercih edebiliriz?

RAM tarafında forumda gördüğüm kadarıyla Patriot RAM'ler öneriliyor. CS2 ve PUBG için 1x16 yeterli olur mu?

SSD, soğutucu, PSU ve kasa konusunda nasıl ilerlemeliyiz?

Ekran kartı bütçesini kenara ayırdıktan sonra 40-45.000₺ gibi bir taksitli bütçe kalıyor elimizde, bunu nasıl değerlendirmeliyiz?
 
70.000-75.000₺ bütçe ile FPS odaklı bir sistem toplamaya çalışıyoruz. Ekran kartı tarafında düşüncemiz 2. el ve bunun için 30.000₺ nakit bütçemiz var. Diğer bileşenler tarafında ise 7800X3D ve B850M Force anakart konusunda sabitiz.

2. el olarak nasıl bir ekran kartı tercih edebiliriz?

RAM tarafında forumda gördüğüm kadarıyla Patriot RAM'ler öneriliyor. CS2 ve PUBG için 1x16 yeterli olur mu?

SSD, soğutucu, PSU ve kasa konusunda nasıl ilerlemeliyiz?

Ekran kartı bütçesini kenara ayırdıktan sonra 40-45.000₺ gibi bir taksitli bütçe kalıyor elimizde, bunu nasıl değerlendirmeliyiz?


RAM olarak bunu önerebilirim, anlık fırsat ama muhtemelen sen bakana kadar tükenecektir. 1x16 Patriot fiyatına 2x16. 16 Gbit A-Die geliyor, benim rehberden 1:1 mod 6000-6400 aralığı manuel ayarlayıp kullanacaksınız FPS için. @n3t4

1x16 da rekabetçide yeterli olur onun haricinde, zaten custom OS kullanıyorsun. Diğer parçalar için arkadaşlar yardımcı olur. @LH44 @RapidLemming955

RAM tarafında forumda gördüğüm kadarıyla Patriot RAM'ler öneriliyor.

Bunun sebebi de 6000 CL30 sweet spot ve piyasadaki en uygun 1x16 GB modül olması şu anda, yoksa başka bir esprisi yok. H-Die DR geliyor, A-Die'dan farkı yok şu an için. Sadece Dual Rank ve Heatsink plastik oluşu nedeniyle biraz fazla ısınıyor. Aktif soğutma gerekir.
 

RAM olarak bunu önerebilirim, anlık fırsat ama muhtemelen sen bakana kadar tükenecektir. 1x16 Patriot fiyatına 2x16. 16 Gbit A-Die geliyor, benim rehberden 1:1 mod 6000-6400 aralığı manuel ayarlayıp kullanacaksınız FPS için. @n3t4

1x16 da rekabetçide yeterli olur onun haricinde, zaten custom OS kullanıyorsun. Diğer parçalar için arkadaşlar yardımcı olur. @LH44 @RapidLemming955



Bunun sebebi de 6000 CL30 sweet spot ve piyasadaki en uygun 1x16 GB modül olması şu anda, yoksa başka bir esprisi yok. H-Die DR geliyor, A-Die'dan farkı yok şu an için. Sadece Dual Rank ve Heatsink plastik oluşu nedeniyle biraz fazla ısınıyor. Aktif soğutma gerekir.
Sen harika bir insansin ama ben o saatte uyudugum icin kacirmisim evet.
 
Sen harika bir insansin ama ben o saatte uyudugum icin kacirmisim evet.
Kaçırmasanız iyiydi, şimdi alan şahıs düz EXPO açıp BSOD yiyecek. 7600 stabil kullanamaz. Aynı 6000 CL26 1.4V kitlerde de EXPO açamayıp 4800 MT/s kullandıkları gibi olmazsa iyi. Gerçekten işine yarayacak ve A-Die nimetlerinden faydalanabilecek birilerinin alması gerekiyor artık.
 
Son düzenleyen: Moderatör: